fredag 22. januar 2010

Så var det vel bare å sette igang da…..

At det skulle være så vanskelig å komme igang med sin egen blogg – nei, det visste jeg ikke. Jeg har blitt en kløpper i å finne frem til andres blogger, jeg måtte se litt først før jeg kunne lage min egen. Snertne sneller og små nøster skal ikke være en kopi av andre – jeg håper den skal få sin egen sjel og særpreg. Den største barrieren har vært å godta at det ikke kan være perfekt fra første stund. Jeg bestemte meg derfor for at veien blir til mens man går.

Jeg trenger et sted å vise frem alle mine prosjekter – både de som blir ferdige og alle de jeg begynner på. Mine uferdige prosjekter kommer ikke av at jeg ikke orker å lage ferdig det jeg holder på med, eller at jeg ikke får det til – MEN nesten alltid når jeg setter igang med noe, kommer jeg på noe annet jeg skulle ha laget – og da er det ikke bestandig like lett å vente. Og andre ganger kan det være at jeg holder på med et stort prosjekt, og da må jeg ha noen små innimellom. Uansett – jeg liker å vise frem det jeg produserer, og syns det er artig å få tilbakemeldinger på arbeidet mitt.

Etterhvert har jeg planer om å lage en form for bloggshop her, det hender seg nemlig at det blir litt overproduksjon.151

Som man ser her har det blitt ganske mange par babysokker – bare fordi det er så utrolig artig å strikke. Men jeg kjenner bare én baby, og hun trenger ikke alle disse :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar