tirsdag 19. april 2011

En liten sniktitt og storm

Nå er vi faktisk kommet hjem fra påsketur – gemalen gikk på vakt i dag, så resten av påska blir bypåske


Vi har vært på landstedet, og der er det full oppussing som dere vet : ) Det er like før kjøkkenet er ferdig, og det skal blogges behørig når alt er rydda og ordna : D MEN en liten sniktitt skal dere få

103


Eikeparkett (jeg har ikke tatt sorthvitt bilde altså)

107


Perlestaffpanel på veggene

106


Panel i taket

105


Noen skap har glassdør, og noen har ikke

104


Store deilige skuffer


Dere skal som sagt få se mer senere – det blir bare SÅ lekkert, og jeg er bare SÅ fornøyd!!

2011-04-19


Det var til tider temmelig vindfullt, og tøttene mine og jeg dro ut for å forevige det


Bildet i midten er tatt på stranda vi bruker om sommeren : )


Det var litt skummelt å stå under vindmøllene og ta bilder – det blåste sånn at enkelte av bildene ble uklare fordi vinden ruska sånn i linsa mi

013


Da jeg først så denne på stranda, trodde jeg det var ei mine fra krigens dager….men da jeg kom nærmere, så jeg at det nok er noen form for lodd eller noe – men det ble et stilig bilde da ; )


Fortsatt fin påske til alle sammen – klem Siv


<3 lig velkommen til mine nye følgere

8 kommentarer:

  1. Dette så ut til å være et fantastisk landsted!! Blir spennende å følge med videre!
    God påske!
    :)

    SvarSlett
  2. Kjøkkenet ser ut til å bli kjempefint!!..gleder meg til å se det ferdig;)
    Ja, været har virkelig vært ille, men idag hadde vi 2 timer med 15 grader, og så forsvant det bare...
    Håper vårsola kommer snart, og bypåske er ikke det verste, det heller:)
    Kos deg, Siv, klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å se det ferdig, for ser jo så lekkert ut på "titten" våres :)
    Ha en god påske, klem.

    SvarSlett
  4. Gleder meg også til å se flere bilder
    ser ut som et fint sted
    God påske til deg
    Klem

    SvarSlett
  5. Hei høpp!!

    Oiii dette ser ut til å bli veldig bra,gleder meg til fortsettelsen:)

    Så nydelig en strand,herlige bilder:)

    Godt med btpåske også da,kos dere mye:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  6. Så flotte naturbilder. Man kan se at det blåser. Spennende å se hvordan kjøkkenet blir

    SvarSlett
  7. Blir spennende å se det ferdige resultatet! Vi tar en tur på landet i morgen, godt med litt fri!

    Påskeklem fra Britt

    SvarSlett
  8. Heisann Siv

    Takk for alltid hyggelige og oppmuntrende kommentarer hos meg. Dagene går bedre og bedre hos meg, vi hverandre og kjenne mer og mer (meg og den lille).
    Her blir det nok lekkert, gleder meg til å se fortsettelsen. Gulvet var rålekkert!!!! Ellers må jeg si at det alltid er utrolig kjekt å besøke bloggen din og lese innlegg.

    Ha en fin påske videre!

    Klem fra Veronica :-)

    SvarSlett