fredag 8. april 2011

Fordi jeg fortjener det…..visstnok ;-)

Jeg har fått pakke i posten : ) Det er Mayen med bloggen ‘…mye moro med masker, mønster og mattefiller…’ som har sendt meg pakke

002


Hun har nok fått med seg at jeg er en tedrikker, for det lå te i pakken – og den var kjempegod : D

003


Og så har hun fått med seg at jeg elsker hjerter, for det var med ei tesil med hjerter på <3

 

007

Alt dette bare fordi jeg kom med noen råd ifht bloggen hennes…..Utrolig koselig – tusen takk, Mayen : D

001


Og så må jeg bare vise dere hva som venta meg da jeg kom hjem fra jobb i går – litjtupp hadde laga middag til meg : ))


Kyllingfilet med broccoli, poteter med chilitomat og hvitløk – mmmmm deilig!


Ha ei fantastisk helg alle mine kjære bloggevenner – klem Siv

17 kommentarer:

  1. Åh, så hyggelig! Snille folk gjør dagen god! Jeg fikk premie i posten i dag også. =)
    God helg! =)

    SvarSlett
  2. Så koselig! Slikt varmer ;)
    Ferdig middag er aller best! Ha en riktig koselig helg!

    SvarSlett
  3. Sikke nogle dejlige ting at komme hjem til! Flot gave og fin middag. Så heldig du er ;)

    Ønsker dig en god weekend. Her stormer det også, men jeg håber virkelig at det snart stilner af. Skal til København i morgen og vil gerne på udecafé!!!

    Klem

    SvarSlett
  4. Det var da en dejlig weekend hilsen.
    Og en sød tanke.
    Dejligt når man bliver forkælet.
    Ha´en dejlig weekend.
    Knus Fra Susi

    SvarSlett
  5. God weekend Siw og BON APPETIT :-))

    SvarSlett
  6. Så koselig med pakke. Middag ser smaskens ut!
    Ønsker deg en riktig fin helg!
    Pernilla

    SvarSlett
  7. Hei høpp!!

    Så koslig!!men det syns jeg virkelig du fortjente også;)

    Håper jeg også får så snille barn en dag som deg!!Herlige jenter du har!!

    Ha en fin helg du oxo

    klem linda

    SvarSlett
  8. Å , så herlig.
    Det at noen vet hva du liker og en datter som overrasker mammaen med middag er jo hverdagslykke ♥
    Ha en fin helg.
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  9. Det har tydeligvis vært din dag idag, og det fortjener du virkelig:)
    Vi har havnet i hyttelandet, og været er mer innevær, men skitt au:O)
    Nyt kvelden, klem fra meg;)

    SvarSlett
  10. Utrolig koselig med pakke i posten,
    spesielt når du har fortjent det:)
    Kjempesøt tesil med hjerter.
    Ha en fin fredagskveld.

    SvarSlett
  11. Kor fint at du likte det! Prøver å ikkje blogge innom for mange for da e det lettere å huske ka folk liker;-) Og den teen e bare dritgod(kan man si det?) Desverre gått ut av produksjon, så æ sprengte banken kjøpte alt dem hadde igjen... Ha ei fin helg, gaven va dæ vell undt, du sparte mæ for masse peng og problemer!

    SvarSlett
  12. Så mange herlgie folk det finnes her i blogglandia. Et helt spesielt fellesskap egentlig;o))) Gratulerer så masse med gaven. Den te-silen var stilig!
    Ønsker deg en flott helg.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  13. Så flott pakke fra en observant giver ♥ Koselig.
    Deilig å komme hjem til ferdig mat, eldstemann min lager middag hver tirsdag. SKIKKELIG LUKSUS FOR MEG som er alenemor..
    THE BEST FEELINGS ARE THOSE WHICH HAVE NO WORDS TO DESCRIBE THEM.
    Nyt dagen............ Og resten av helgen.
    Klem Medusa/Laila ♥

    SvarSlett
  14. Du er heldig du!!!God helg og god klem fra Sol

    SvarSlett
  15. Så koselig med pakke i posten og ferdig middag! :)
    Ha en fin uke!
    Klem, Cecilie:)

    SvarSlett
  16. Pakke i posten slår aldri feil. Det er både spennende og hyggelig. - Når det ble toppet med uventet middag, høres det ut som en virkelig god helg :)

    SvarSlett
  17. Så koselig! Både pakke og middag :-D

    Jeg vil gjerne få takke deg for at du deltar på påskelotteriet på boggen min! Det er ikke veldig lenge til det trekkes nå. Lykke til!

    SvarSlett