torsdag 11. oktober 2012

Bookstars

Litjtupp og jeg hadde vår årlige høstferiebytur i går, og undertegnede gjorde sitt aller beste for ikke å bare rase av gårde – må nok tilstå at jeg måtte få noen påminnelser underveis ; )

20121010_144834

Litjtupp (som faktisk er mye mer orientert om hva som foregår i sentrum enn meg) viste meg denne nye bokhandelen/bokkafeen

Fra telefon 1908121

En utrolig stilig bokhandel! De selger bare bøker (og utvalget var godt og variert),  så dine litterære lyster blir ikke forstyrra av allslag annet dilldall. Innerst i butikken kan du sette deg ned med ei god bok om du vil…

20121010_141900

…og leseopplevelsen kan nytes sammen med en deilig kopp kaffe og f.eks en kanelsnurr. Eller du kan bare sitte der ved vinduet og titte ut på dem som går forbi….

Fra telefon 1908122

Betjeninga var meget hyggelig, og de slo gjerne av en koselig prat – og de var veldig gode på anbefalinger…..utrolig greit å treffe noen på en bokhandel som du merker har lest  mye : )

Jeg anbefaler virklig alle å ta seg en tur inn hit – jeg skal garantert tilbake, for dette var en bokhandel helt etter min smak

Du finner dem også på Facebook – ser at det ikke trenger å være så dumt å følge litt med der : D

Ha en herlig dag, folkens – klem Siv

PS Jeg har selvfølgelig godkjenning på å legge ut bilder både av dem som jobber der og butikken for øvrig

4 kommentarer:

  1. Takk for god omtale:) Vi setter utrolig høyt pris på dette Siv:)

    Mvh Håkon M

    SvarSlett
  2. Flott omtale om et helt nytt og spesielt konsept. Fár virkelig lyst til á dra til Trondheim snart. Fikk anledning til á bestille en signert bok, den kom i posten neste dag - sá god service der ogsá. En fin máte á sikre seg signerte eksemplarer pá nár de har en forfatter inne :)

    SvarSlett
  3. Elsker å gå i bokhandler, og så kjekt at de bare har bøker!
    Veldig fin lue under her :O)
    Klem Fredrikke

    SvarSlett
  4. Veldig trendy altså:) Me like! To bokelskere skal til Trondheim for å ligge på hotell neste helg, spørs om den ikke blir FOR trendy for den mannlige delen av duoen, men det er verd et forsøk;)
    NO har jeg faktisk høstferie jeg å;)
    Klem

    SvarSlett