mandag 15. oktober 2012

Se min(e) kjole(r)

Noen ganger hender det seg at man tar den litt mer ut enn andre ganger ; ) Og det kan man vel på en måte si at jeg har gjort nå…

001

På fredagen var jeg som snarest innom City Syd, og da fant jeg denne herlige ullkjolen på H&M. Det er så mange fine gensere og kjoler for tida, men det er dessverre nesten uten unntak akryl i dem, og da kommer de ikke i hus med meg i alle fall – da måtte jeg jo bare slå til på denne da…

016

Forfra er den helt enkel, men den har en søt liten detalj bak : ))

005

Ekstra fin ble den med denne underkjolen under. Jeg har veldig sansen for det grove og det søte sammen : )

015

Hadde et ærend på City Syd i dag også – så at de hadde samme kjolen i lilla, og jeg hadde SÅ lyst på den….. Mamma var med meg i dag, og hun var så snill at hun kjøpte den til meg : D

Sikker på at disse overknee-strømpene jeg har strikka kommer til å bli knalltøffe sammen kjolen : )

Hadde den bare enda stoppet der så, men nei da….

017

Var som snarest innom Black&White da vettu – der hang denne kjolen om ropa på meg

013

Spørs om jeg ikke har funnet årets julebordkjole. Underkjolen her er petrol, og da passer det jo veldig godt at jeg har støvletter i petrol og svart ; )

Nå er må det vel holde, tenker dere sikkert – NOPE!

018

Var visst flere kjoler som venta på meg der inne : P

010

Nydelig farge….

019

…og søte detaljer

De to siste kjolene var slett ikke i den rimeligste prisklassen, så da passer det bra at jeg fikk beskjed i dag om at jeg fikk igjen en del på skatten : ))

Nå skal jeg gå tilbake til Hamsund jeg ; )

Ha en herlig kveld – klem Siv

9 kommentarer:

  1. Ja sånn kan det sies:) Det er så rart det der, klær som roper på oss fra butikken:) Har hørt det mange ganger jeg også;) Fine kjoler da, ullkjolene var knallfine, og de overknee-strømpene----kremt kremt, men er det ikke jul snart? ;)
    Stooor klem, kos deg med Hamsund, her skal jeg kose meg med mannen min som kom hjem fra Nordsjøen i dag ;)

    SvarSlett
  2. Dette er gøy:))..herlige plagg du ha funnet; jeg var jo så heldig å vinne en kjole på fb på Kvinnemote.no, også har æ hatt en kjolegreie i det siste sjøl, så trur æ berge t jul..eller? Var mye fristende her da:)
    Ha ei flott uke, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  3. Og jeg trodde jeg hadde svart belte i shopping:)))) du er værre :)) men nydelige kjoler, så nå blir hver dag en fest i tøyet:)
    Ha en fin uke, klem fra meg:)

    SvarSlett
  4. Nydelige kjoler du har fått tak i.
    Og de strømpene er jo så lekkre.
    Ha en god uke.
    Klem.

    SvarSlett
  5. Åh, så heldig du er! Jeg må si den lilla kjolen med de nydelige strømpene er min favoritt:)Jeg er helt enig med deg om acryl, fysj. Klem

    SvarSlett
  6. Haha, dette var artig lesing! Også du som ikke liker shopping, engang:)? Her var det mye fint, gitt, også de kule strømpene, da:)
    Og selvfølgelig har du støvletter som passer til:) Planlegger en "snartur" innom City Syd en dag, jeg, og, det er da salg på Drops-garn, må vite, og jeg har ikke innført innkjøpsstopp:)(selv om jeg kanskje burde?) Ha en strålende fin dag!

    Eli

    SvarSlett
  7. Bare roper på deg! :) Den kjenner jeg veldig godt igjen.

    Lo godt av kommentaren din på bloggen min, og tenkte at det var flott at jeg kunne være den som gir andre kvinner god samvittighet til å fylle opp sine klesskap.

    Flotte ting du har skaffet, og syntes du hadde en god begrunnesle for samtlige kjøp. Og ja, det er ikke utenkelig at det er fullere i mitt klesskap, så du har fortsatt litt å gå på. :)

    SvarSlett
  8. Haha Så godt å finne så mye fint på en gang da :)

    Og det er jo veldig viktig å unne seg ting i hverdagen!

    Flotte klær :)

    Klem fra Fru Haugen Klingen

    SvarSlett
  9. :-) Du verden, det var litt av ei samling! Fine kjoler og flotte sokker! Ha en fin dag! Hilsen S

    SvarSlett