fredag 9. november 2012

Herlig :-)

gigantisk lappeteppe

For et lappeteppe – det er ikke annet å si enn at dette er HERLIG : )

Du kan lese om dette teppet her

002004

Mamma kom innom her i sted, og hun hadde kjøpt et hjerte til meg  - det er det dere ser til venstre her : ) Det andre hjertet er det litjtupp som har kjøpt til mora si, og jeg tror faktisk ikke at jeg har blogga det enda ; )

005

Som dere ser, begynner det å bli ei ganske bra samling på hjertetavla mi nå <3 Jeg tror jeg må gjøre noe med alle trådene/båndene, slik at det blir lettere å henge dem opp.

I morgen regner jeg med at jeg endelig kan vise frem rommet mitt : D Fryd og glede!

På en fredag passer det vel bra med denne sangen ; )

Ha en flott fredag – klem Siv

3 kommentarer:

  1. Ha ei hjertelig god helg!!..:))

    SvarSlett
  2. Flott samling av hjerter- og superbra sang :)

    God helg!

    SvarSlett
  3. Så mange fine hjerter :O)
    Nei, hjertene er ikke vanskelige å lage, bare brette et papir hjerte i to (hjerte må være helt symetrisk på begge sider av midtlinjen)
    og så er det bare å lime de sammen :O)
    klem Fredrikke

    SvarSlett