torsdag 15. november 2012

Kraftig hint fra tøttene ;-)

Tusen takk for alle hyggelige kommentarene på nyrommet mitt : ))

Vi får til stadighet kataloger fra Ellos i posten, og som regel går de rett i søpla (til resirkulering selvfølgelig)

001

men denne la jeg merke til forsida på før den gikk, og det har visst tøttene mine gjort også ; ) Her var det både ringa rundt og satt kryss i massevis : D

Dette kan vel kalles smisking på en søt måte <3

I morra får jeg eksamen min, og jeg er SÅ spent…. Stresser meg litt at jeg ikke har kommet gjennom alt pensum, men det får vel bare våge seg.  Heldigvis lærte jeg ganske mye om akademisk og vitenskapelig skriving da jeg skrev oppgaven min for en måned siden, og denne gangen skal jeg skrive på bokmål – oppgaven skrev jeg på nynorsk : )

Har forresten fått beskjed om at jeg har mangel på vitamin B12, og må begynne å ta sprøyter. Jeg skal ta ei sprøyte i uka den første mnd, og deretter hver 3. mnd. Jeg tok den første sprøyta i dag. Jeg har ikke merket noen symptomer, så det blir spennende å se hva som bedrer seg når jeg får fyllt på med litt vitaminer….kanskje jeg slutter å være så sliten bl.a – håper det : D Er det noen av dere som har erfaring med dette kanskje?

Ha en fin dag – klem Siv

5 kommentarer:

  1. Ja, må si meg enig i at det var søt smisking:) Fin måte å skrive ønskeliste på da. Her i gården hiver de seg over alt av lekekataloger ennå, skriver sidetall og krysser av og ringer rundt;) Men kommer det til å bli lekt med? Tvilsomt;)
    Lykke til med eksamen når den tid kommer, kjekt å ha øvd seg på akademisk skriving på forhånd av eksamen da, for det er en teknikk å få det til;)
    Fin kveld til deg.
    Klem

    SvarSlett
  2. først må jeg si rommet ble veldig bra! koselig med et rom man kan trekke seg tilbake i og bare nyte:)
    ellers takk for koselige kommentarer på bloggen men,er veldig hyggelig!:) synd du ikke kan gi blod ja,men du har iallfall rette innstillingen:))
    ellers har jeg tatt en del b-12 sprøyter hver 3.måned som du skal..har ikke sjekket om det er normalt igjen må i ettertid da..burde jeg kanskje:) men sprøytene gikk iallfall helt fin..ikke noe bivirkninger eller annet..men kan ikke si jeg følte så stor forskjell heller..men nå hadde ikke jeg så lavt nivå da..håpe du kjenner det bedre:)
    Lykke til med eksamen!:)

    SvarSlett
  3. Sitter ofte og ønsker slik jeg også:))
    Har en datter som har slitt med dette, tok sprøyter jevnt til å begynne med, nå kun en gang i blant..men hun var ille plaget, og nå kjenner hun på seg når hun trenger tilskudd..merkelige greier dette..
    Lykke til med eksamensskriving!
    Ha ei flott novemberhelg, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  4. Hihi, så søte jentene er! Spørs om ikke slikt smiger lønner seg?

    Lykke til med eksamen!

    Og gratulerer med nytt rom, det ble utrolig lekkert! Og praktisk. Fikk litt lyst til å rydde og organisere på mitt hobbyrom også. Men bare litt...

    Jeg har fått b12 sprøyter i en periode tidligere, men merka ingen forskjell. Håper du gjør! (0:

    God helg!

    SvarSlett
  5. Artige jenter du har! Krysser fingrene for eksamenen din. Må lese meg litt nedover i bloggen nå, har ikke fått gjort det på ei stund.

    Godt at man kan ta sprøyter, håper du får mer overskudd!

    Klem fra Britt

    SvarSlett