lørdag 18. september 2010

Jeg er bare SÅ flink….

….til å bruke det jeg allerede har liggende ;-)

046

Hva gjør man når man skal i 7 års dag, og ikke aner hva man skal gi i gave? Jo, man tager hva man haver…

047

Kjøpte noen fleecepledd for ei stund siden som jeg tenkte kunne være kjekke å ha – sydde en lilla kant m / hjertebord på og applikerte navnet

045

Kjekt å ha i bila, på stranda eller i sofa’n foran TV’n om morran – mange bruksområder :-) Og jeg får stadig bedre plass i mine gjemmer :-D

044 043

Det var vel kanskje ikke jaktklær og haglskudd jeg tenkte på da jeg mala benken og kommoden – men velger her å avslutte med et øyblikksbilde :-) Høst = jakt :-D

God helg til alle sammen og stor klem fra Siv

7 kommentarer:

  1. Ja, du er råflink!
    Dette var en super bursdagsgave og så herlig å få navnet sitt på!
    Finnes det en overflate, er det veldig enkelt å legge fra seg, da vettu:D Det vet ihvertfall jeg:D
    Oppholdsvær idag og jeg fikk malt et strøk på min benk, men nå har den kommet under tak;)

    Kos deg i kveld og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. En flott gave! Du fikk det jo til å høres så enkelt ut...

    SvarSlett
  3. Så smart!! Og helt enig. Du er kjempeflink!! Tusen takk for ideen og god helg i huset. Klem fra Torunn :)

    SvarSlett
  4. Så kreativ du er... :O)

    Kjempsøtt og praktisk på en gang... :O)


    Jakt har aldri vært min grei, men jeg har forstått at det er årets høydepunkt for mange..., spesielt menn!

    klem

    SvarSlett
  5. Så mye fint du lager, og dette var en personlig og fin gave!

    Ønsker deg en fin kveld videre,
    Klem T

    SvarSlett
  6. God ide du lige ryster ud af ærmet og viser :-)

    SvarSlett
  7. Smart og personlig gave:) Måtte le av din jakt-herremann som tar seg til rette:))

    SvarSlett