torsdag 6. mai 2010

Billig og praktisk

I ettermiddag var jeg på Stoff og Stil (igjen – de skulle virkelig hatt slike rabattkort, få hver 10. meter gratis eller noe) :-) Der kjøpte jeg meg ei mappe til rundpinner, den kosta 60,-

006 007

Hadde egentlig tenkt å sy meg ei selv, men fant ut at det var like greit å kjøpe ei – den kosta jo nesten ingenting. Og så blir det jo SÅ mye ryddigere :-D Og jeg trenger ikke kjøpe meg en ny pinne hver gang jeg ikke finner den jeg VET at jeg har ;-)

Og så har jeg fått pakke i posten fra Sverige :-D

008 009

Bestilte meg navnemerker hos minanamnband.se – blir greit å merke det jeg lager med navn :-) Og så syns jeg de ble ganske fine

005

Jeg er ferdig med ei lue til. Jeg strikka et blått sett med lue og lange pulsvarmere for litt siden – og hun som skulle ha det, ble så fornøyd at hun bestilte et grønt sett også :-)

I dag var det godt å stå opp – det har ikke vært antydning til snø i det hele tatt i dag :-) Sola skinte fra blå himmel, og det var litt skarpt i lufta. Jeg kom nesten i litt sånn 17. mai-stemning jeg.

Derfor måtte jeg finne fram Kystdrakten min og prøve den – og til min store glede har ikke “bunadskrympemonsteret” funnet veien inn i skapet mitt :-D Den satt som støpt ;-)

Du kan lese om drakten, og se bilder av den her.

I morgen må jeg vel seriøst begynne å tenke på hva jeg skal pakke i kofferten min, reiser jo til Roma lørdag morgen….jeg liker virkelig ikke å pakke – men gleder meg VELDIG til å reise :-D

Ha det godt til neste gang og klem fra Siv

4 kommentarer:

  1. Mappa til rundpinnene så jeg virkelig nytten i.
    Synd vi ikke har Stoff og stil i Tromsø. Kan jo selvfølgelig bestille på nett, men det blir liksom ikke det samme..
    Tok en titt på innom leseringen du er med i, og fant ut at jeg hadde lest 24 av bøkene du hadde på lista. Ble litt fristet til å prøve å få til en lesering selv. Får lufte tanken litt for noen av vennene mine..

    Ha ei trivelig helg!

    SvarSlett
  2. Hei!
    Kjekt med strikkepinnemappe.... :O) Det hadde nok jeg trengt også... :O) Flott lue, den saTT så fint på hodet. Jeg venter på mine nye navneband, måtte nemlig bestille nye for de gamle ble borte under flyttingen. Nå passet jeg på å bestille flere farger.
    Hørtes utrolig deilig ut å reise til Roma... :O)..., god tur!

    Klem

    SvarSlett
  3. Takk for tips ang mappa, for den så praktisk ut, Her slenger det pinner over alt:O)
    Flott lue, en populær modell dette!
    Har slike navnbånd selv, litt yrkesstolthet må vi ha;)
    Står i farta, skal en tur til Containergirl, blir spennende å se hva jeg finner der;)
    Ha ei toppers helg og klem fra meg;)

    SvarSlett
  4. Sikken nogen fine mærker, lige sådan nogen min søster går og leder efter.
    Tror du de sender til Danmark??
    Huen er rigtig flot - gid jeg kunne strikke:-)
    Knus Susi

    SvarSlett