fredag 28. mai 2010

Krusene mine :-D

Jeg vil ikke akkurat kalle meg en samler, men av og til finner jeg krus jeg blir skikkelig forelska i og bare må ha ;-)

Jeg har vært en del ganger i London, og der har vi tidligere vært innom Disney Store (obligatorisk når man drar til London med barn). Og etter noen ganger oppdaga jeg at de solgte krus som virkelig falt i min smak, så nå drar vi dit for min skyld ;-)

010 014

Jeg oppdaga Tussi-krusene :-)

011 015

På dette kruset har dessverre hanken en liten svakhet, så jeg bruker det til å ha penner i

009 013

Dette kruset er kjøpt på vinteren, og som dere ser er Tussi kledd i skjerf mens snøkrystallene daler

008 012

Da vi var i Roma, fant jeg også Disney Store – og måtte selvfølgelig kjøpe et sommer-Tussi krus

016

Koser meg ekstra med teen min når jeg kan drikke av så fine krus som dette :-D

Og så vil jeg dele en nydelig sang med dere http://www.youtube.com/watch?v=4oEYOgCUzZU Det er sangen Neutron star collision med Muse.

Ha en fortreffelig fredag og klem fra Siv

4 kommentarer:

  1. Kjempekoselige krus... :O)
    Teen smaker ekstra godt når man drikker den av en kopp man er glad i... :O)

    Ønsker deg en god helg!

    SvarSlett
  2. Så trivelige krus! Jeg er slik at jeg må ha mange forskjelige krus, har mer enn nok, men finner jeg et flott et, har det en tendens til å bli med hjem;)

    Nyt helga og klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Åh, så artig! Jeg har samlet Ole Brumm-krus siden jeg var 18 år. Nå har jeg noen på Frosta og noen hjemme. Har ikke så mange, til tross for at jeg har samlet i noen år. Noen har blitt knust i årenes løp (ulempen ved å ha så mange unger og kopper i samme rom). De med knust hank eller sprekk er blitt til pennekopper hos meg også. ;)

    SvarSlett
  4. Litt av en samling..Super søte..Velkommen hjem forresten..Tenker du er full av ny energi,og sliten etter alle nye opplevelsene (Godt sliten altså;)

    Så mange fine stoffer,kult og fargerikt bilde du har tatt av herligheten:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett