mandag 14. juni 2010

Rett farge til rett tid ;-)

Dette innlegget blir rett og slett en fortsettelse på gårdagens :-)

B-menneske som jeg er, så klarte selvfølgelig jeg å sovne av i dag – litjtupp vekte meg en time etter at jeg egentlig skulle stått opp. En konsekvens av dette, var at jeg ikke fikk så god tid på Jens Hoff som jeg hadde håpa på. Damene på JH er vant til at jeg kommer hesblesende, og skal ha både ditt og datt sånn ca et kvarter før jeg skal være på jobb – så meg klarer de å ekspedere i en fart ;-)

003

Jeg fant Muskat i akkurat den rette fargen :-D Gjett om jeg ble fornøyd da?? :-)

002

Se så godt fargen passer til både kjolen og boleroen :-) Tror pomadouren min blir prikken over i’en jeg :-)

Ha en fin mandagskveld og klem fra Siv

8 kommentarer:

  1. Dette blir rålekkert! Så flott at du rakk det i tide;)
    Gleder meg til å se den ferdig.
    Klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Dette ser ut til at det blir nydelig sammen.
    Gleder meg til å se den ferdig.
    Ha en fin hekle kveld

    Klem

    SvarSlett
  3. Nydelig farge! Blir nok en riktig lekker veske:-)

    Klem

    SvarSlett
  4. Helt nydelig! Nå blir du så flott atte:)

    SvarSlett
  5. Så lekker den kjolen din er!! så nydelige detaljer.. kjenner bare at jeg-også-vil ha-en-sånn-kjole-NÅ følelse kommer snikende... men jeg skal IKKE spørre hvor du har kjøpt den og ikke la meg friste ;) Nydelig farge på garnet tror det blir lekkert sammen!. Gleder meg til å se vesken ferdig, følger du oppskrift eller bare hekler du på fri hånd?

    SvarSlett
  6. Venter i spenning på det ferdige resultat.
    Fargen var bare lekker.
    Jeg har fortsatt i hagen i dag, men heldigvis så
    har jeg ikke nellikker. Ellers hadde dei vell gått under saksa dei og.
    I dag har jeg klippet ned ein stor arkitektens trøst. Den hadde nesten tatt kvelden av all snøen i vinter.
    Ha ein fin dag.

    SvarSlett
  7. Fin farge du har valgt til din pompadur.
    Hekler du etter mønster eller bare fri fantasi?

    Ha ein strålande fin dag. :)

    SvarSlett
  8. Åhh ...den blir kjempelekker ;o))

    SvarSlett