mandag 8. april 2013

Det gikk jo bra jo ;-)

Tusen takk for alle de kryssa fingrene : ) Jeg er sikker på at det hjalp – presentasjonen min gikk bra i alle fall : D

002

Fikk strikka litt i dag og jeg vettu ; ) Her er det kopptue in progress

001

Fant noen sommerlige nøster med bomullsgarn – tenkte jeg skulle strikke et håndkle og noen kopptuer til landstedet : ))

samfunnet

Har vært på Studentersamfundet og spist middag og skravla med noen av mine medstudenter – artig og koselig : D Og i morra er jeg heltidsstudent igjen ; )

Husk å hiv dere på gjettekonkurransen min da…

Ha det godt – klem Siv

1 kommentar:

  1. Gratulerer med vel gjennomført presentasjon, Siw:) Og lykke til som heltidsstudent igjen:)
    Lenge siden jeg studerte nå og det vil aldri skje igjen;)
    De hjemmestrikka klutene og håndklærne er så gode:)
    Har deltatt og linker til gjettekonken i bloggen:)
    Klem Trine:)

    SvarSlett