onsdag 12. mars 2014

Frokostbordet er klart :-))

IMG_7424

Jeg har vært så heldig å få deler av serviset Hverdagslykke fra Mille Moi

IMG_7418

Jeg likte veldig godt denne kombinasjonen av grå og hvit, og også variasjon i mønster

Ruter, polkadots og hjerter <3

IMG_7417

Det litt kraftige serviset ble nydelig sammen med den tynne og delikate duken min med sarte sølvstriper

Jeg har også valgt å bruke hvite linservietter til dette bordet – med nysølv serviettring og røde roser ble det skikkelig innbydende.

IMG_7416

Skålene kan brukes til frokostblanding, eller som jeg har gjort her – te og frukt

IMG_7421

Morfars tekjele hadde en naturlig plass på dette frokostbordet <3

IMG_7422

Jeg kommer nok til å supplere dette serviset, for jeg syns det var rålekkert : )

Dere kan følge Mille Moi på Facebook og dere finner dem også på Instagram @millemoiinterior

Ha det godt – klem Siv

6 kommentarer:

  1. SnuppeSiv - så mange fine blogginnlegg du har skrevet i det siste!! :) Å så fint dere får det hjemme med nye møbler og maling både her og der, gleder meg til å se!!! :) Har vært borte fra blogglesing en stund, men har nå lest alle de siste innleggene dine, og kost meg masse!! :) Har anbefalt bloggen din, og bloggen til Merete på vg idag, og håper dere kommer på forsiden! Savner å se deg da, så håper vi kan treffes snart - stoooor klem fra Line

    SvarSlett
  2. Så koselig da, Line :-) Har jo figurert på VG før også jeg - trodde det var noe galt da antall besøkende gikk i været ;-)

    SvarSlett
  3. Her skulle jeg mer enn gjerne hatt en koselig morgenstund..
    Nydelig service ... Herlig kombinasjon.
    Klem Anne

    SvarSlett
  4. Så koselig frokostbord :)
    Klem Fredrikke

    SvarSlett
  5. Så koselig du har gjort det:)Nydelig service.Jeg har fått det blå med stjerner.
    Har fott omgangsyken i hus så ikke fått lagd innlegg om det enda,men det kommer.

    Nyt siste dagen før helg!!

    Klem -L-

    SvarSlett
  6. Flott frokostbord. Ønsker deg en god helg

    SvarSlett