mandag 3. mars 2014

Teen smaker bedre i en fin kopp ;-)

Jeg er ganske opptatt av hva jeg drikker teen min av – den smaker unektelig bedre i et lekkert eller koselig krus enn en reklamekopp (mulig at jeg er sær, men det får heller være) ; )

20140301_124508

I Irland kjøpte jeg meg en ny kopp til å ha på jobb : ) Den har også et babyrosa silikonlokk, og det er jo kjekt når jeg skal gå med koppen min fra A til B : P

IMG_20140301_124422

Måtte prøve den hjemme først også, og her koker jeg tevann i morfars gamle vannkjel – ja, det er faktisk sånn jeg lager vann her hjemme…har ikke vannkoker : ))

Sannelig ble jeg med på bildet jeg også ; )

Ha en fin kveld alle sammen – klem Siv

3 kommentarer:

  1. Jeg syns ikke du er sær. Helt enig med deg, jeg :)

    SvarSlett
  2. Så søt (kan jeg si søt?) kopp! Den var iallefall utrolig fin å se på. Kjente jeg ble litt misunnelig på den der koppen ;)

    Jeg har dessverre ikke så mye hjelp å komme med ang. de lampene. Kanskje bare spraye over med maling?
    Uansett så gleder jeg meg veldig til å få se resultatet når det er ferdig! :D

    SvarSlett