lørdag 10. mai 2014

Sko, sko og atter sko

Dere som har fulgt meg ei stund, vet at jeg elsker sko…. Før gikk jeg alltid til en skobutikk når jeg skulle handle, men nå har jeg tenkt at jeg skal kaste meg ut i det o så ukjente “handle-sko-på-nettet” : )

Jeg har sett litt rundt, og mine døtre har lært meg en del ting om hva som er viktig å se etter når man skal handle på nettet – og dette har jeg da selvfølgelig hatt i bakhodet ; )

Og nå har jeg funnet ei side vettu, som virker helt perfekt for meg – dvs veldig enkel å finne fram i, og med nok informasjon til at jeg føler meg trygg nok til å skulle handle der : )

Nettbutikken heter eshoes, og du finner den  ved å følge denne linken. Likte godt at det er ei norsk side – du kan ringe dit, og de har en livechat.

ilse jacobsen

For å vise oversiktligheten, har jeg tatt utgangspunkt i støvler fra Ilse Jacobsen – må innrømme at selv om jeg er den lykkelige eier av lilla støvler herfra, så klarer jeg ikke helt å glemme de tøffe røde ; )

pris

Pris, størrelsestabell og info om frakt kommer tydelig frem

info

Og så kommer noe av det jeg likte aller best, og det var den fine produktinformasjonen.

str

Noe som jeg vet av erfaring, er at støvlene til Ilse Jacobsener store i størrelsen – da er det veldig greit at det følger med en spesiell størrelsestabell

Du finner mange kjente merker hos eshoes – bl.a Dr. Martens, Converse, Vagabond, Hunter osv osv

Shop till you drop – enjoy ; )

God helg – klem Siv

Alle bildene i dette innlegget er klipp og lim fra eshoes

7 kommentarer:

  1. Morsomt å handle på nettet. Har handlet mye der. Jeg ahr ikke vært ute fra uheldige episoder bortsett fra en gang og det var motsatt handel , jeg skulle selge og sendte varen og fikk aldri betalt selv etter utallige purringer.Ilse Jacobsen støvler har også jeg ,iden lavere utgaven. Ha en fin helg

    SvarSlett
  2. Jeg ser at jeg har flyttet mye av shoppingen min over på nett, og har få negative opplevelser. Jeg har også handlet sko fra norske nettbutikker og synes det har vært superpraktisk når man vet hva man skal ha.

    Ble det nye støvler på deg? Er ikke så veldig overrasket over at de er røde.:). -synes de er kjempefine, har prøvd dem i rødt flere ganger. Har holdt meg igjen da jeg allerede har et par brune...

    SvarSlett
  3. Jeg har en mann som elsker å kjøpe sko til meg så det er sjeldent jeg kjøper selv, flink er han også hi hi :-). Fine røde støvler. Pam

    SvarSlett
  4. Blir du arbeidsledig..ja, da starter du vel skobutikk..?

    SvarSlett
  5. Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min :)
    Fine støvler! Selv har jeg ikke turt og kjøp klær på nettet enda. Men med så god informasjon om disse støvlene så kan det neppe bli feil.

    SvarSlett
  6. Flotte støvler. Jeg har handlet en del via nettet, men det har stort sett vært, klær, garn, og div, men, aldri sko, det har jeg rett og slett ikke turd. Alltid vært redd for at de skal bli for små, etc... Synes sko varierer i str alt etter hvor de blir laget hen. Men når jeg ser innlegget ditt her så er det jo imponerende med informasjon - denne butikken ser toppers ut :) får lyst til å titte der inne nå... :) Takk for koselige ird på bloggen snille du - hadde du et slikt anheng altså? Så pussig :) ha en fin kveld da - kos deg

    SvarSlett
  7. Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min! He, he, du skulle vært her som vi er nå, igår handlet jeg 6 par Toms sko og 4 par converse. Vi er en tur i usa! Tilbake i Norge til 17.!

    SvarSlett