torsdag 1. mai 2014

Lille speil på veggen der….

Sitter og jobber med den siste oppgaven før jeg skal ha den første eksamen om 20(!) dager – den andre eksamen er hjemmeeksamen, og skal inn om 35 dager

Sliter bittelitt med motivasjonen, og lar meg veldig lett avlede….. ; )

Et lite innblikk i hodet mitt, så får dere en viss peiling på hvordan en avledelse kan foregår: “Hmmm – kanskje jeg skal flette håret mitt? Kjennes ikke ut som om dette ble så aller verst. Må prøve å ta bilde av det….kanskje jeg kan leke litt med speil?”

IMG_20140501_163737

Her er resultatet fra dagens avledelse ; )

Jeg skulle selvfølgelig holdt det lille speilet litt lengre opp,slik at speilet bak meg hadde vistes bedre…. det var ikke så lett å få det til, for jeg ville ikke at telefonen skulle være med på bildet heller – ha ha ha : D

I dag skriver vi 1. mai, og det SNØR….: /

God helg – klem Siv

7 kommentarer:

  1. Gratulere med overstått!!

    Og fort gjort å tulle seg sjølv vekk når ein eigentleg skal gjere andre ting.
    Men fletta vart fin den ;-)

    Lukke til med innspurten din med lesing og eksamenar!

    klem og god helg

    SvarSlett
  2. Du ble kjempefin på håret!! Jammen godt gjort å klare det selv! Jeg ender stort sett opp med bare å flette hestehalen, i yngre dager hadde jeg mange varianter av hårfletting...men da fikk jeg hjelp fra andre:)

    God helg, Siv og lykke til med eksamen!!

    SvarSlett
  3. Det meste virker mer fristende enn å gjøre det man skal når det er studier som står på planen. Til og med husarbeid er på grensa til gøy da ;) Lykke til med innspurten!

    SvarSlett
  4. Så flott det ble! Vi har vært i konfirmasjon idag, herlig solskinn hos oss, men kald vind, ha en fin kveld!

    SvarSlett
  5. Gratulerermed vel overstått. Det er alltid koselig å bli husket på. :)

    Lett å avlede, den kjenner jeg igjen. Det gjelder å bite tennene sammen og holde fokus. - men så ble fletten fin da. :)

    SvarSlett
  6. PS påskeministeren er den offisielle versjonen av påskeharen. :):) oi da, må ha vært et helt annet sted, snakk om å være lett å distrahere

    SvarSlett
  7. Jeg er Karem veldig glad for at jeg har blitt helbredet av (HERPES SIMPLEX VIRUS 2) med urtemedisinen til DR. AKHIGBE HERBAL CENTER, jeg har lidd av denne sykdommen de siste fire årene uten løsning før jeg kom over denne e-posten (drrealakhigbe@gmail.com) på internett av en urte-lege som har kurert så mange mennesker av herpesvirus med urte medisin, jeg velger også å gi ham en sjanse til å hjelpe meg, han fortalte meg hva jeg skal gjøre, og jeg gjorde det bra, og han sendte meg sin urtemedisin via Dhl-kurertjenester, og instruerer meg på hvordan jeg bruker det, følger jeg også hans instruksjon for bruk og han ber meg om å sjekke etter tre uker, og som jeg gjorde, til min største overraskelse, kom resultatet mitt ut som negativt, jeg er veldig glad for at det er noen som denne DR. AKHIGBE HERBAL CENTRE som er klar til å hjelpe folk når som helst en dag. til alle leserne og seerne som tviler på dette vitnesbyrdet, slutter å tvile på det og ta kontakt med denne DR. AKHIGBE HERBAL CENTER og se om han faktisk ikke vil hjelpe deg. Jeg er ikke en dum person som jeg vil komme ut til offentligheten og begynne å si hva noen ikke har gjort for meg. Han er virkelig en flott mann, han også helbrede sykdommer leve HIV, kreft, som, herpes, kronisk sykdom, diabetiker, hjertesykdom, astma, epilepsi. etc kontakt ham nå. med sin epost: (drrealakhigbe@gmail.com) eller du kan kontakte ham +2348142454860
    nettside. https: drrealakhigbe.weebly.com

    SvarSlett