torsdag 1. mai 2014

Lille speil på veggen der….

Sitter og jobber med den siste oppgaven før jeg skal ha den første eksamen om 20(!) dager – den andre eksamen er hjemmeeksamen, og skal inn om 35 dager

Sliter bittelitt med motivasjonen, og lar meg veldig lett avlede….. ; )

Et lite innblikk i hodet mitt, så får dere en viss peiling på hvordan en avledelse kan foregår: “Hmmm – kanskje jeg skal flette håret mitt? Kjennes ikke ut som om dette ble så aller verst. Må prøve å ta bilde av det….kanskje jeg kan leke litt med speil?”

IMG_20140501_163737

Her er resultatet fra dagens avledelse ; )

Jeg skulle selvfølgelig holdt det lille speilet litt lengre opp,slik at speilet bak meg hadde vistes bedre…. det var ikke så lett å få det til, for jeg ville ikke at telefonen skulle være med på bildet heller – ha ha ha : D

I dag skriver vi 1. mai, og det SNØR….: /

God helg – klem Siv

6 kommentarer:

  1. Gratulere med overstått!!

    Og fort gjort å tulle seg sjølv vekk når ein eigentleg skal gjere andre ting.
    Men fletta vart fin den ;-)

    Lukke til med innspurten din med lesing og eksamenar!

    klem og god helg

    SvarSlett
  2. Du ble kjempefin på håret!! Jammen godt gjort å klare det selv! Jeg ender stort sett opp med bare å flette hestehalen, i yngre dager hadde jeg mange varianter av hårfletting...men da fikk jeg hjelp fra andre:)

    God helg, Siv og lykke til med eksamen!!

    SvarSlett
  3. Det meste virker mer fristende enn å gjøre det man skal når det er studier som står på planen. Til og med husarbeid er på grensa til gøy da ;) Lykke til med innspurten!

    SvarSlett
  4. Så flott det ble! Vi har vært i konfirmasjon idag, herlig solskinn hos oss, men kald vind, ha en fin kveld!

    SvarSlett
  5. Gratulerermed vel overstått. Det er alltid koselig å bli husket på. :)

    Lett å avlede, den kjenner jeg igjen. Det gjelder å bite tennene sammen og holde fokus. - men så ble fletten fin da. :)

    SvarSlett
  6. PS påskeministeren er den offisielle versjonen av påskeharen. :):) oi da, må ha vært et helt annet sted, snakk om å være lett å distrahere

    SvarSlett