tirsdag 17. august 2010

Bordet mitt :-)

Jeg hadde et innlegg tidligere på sommeren her om et bord jeg holdt på å male hvitt -

019

og nå er det omsider ferdig :-) Jeg er sikker på at jeg har malt 6 strøk (glemte grunning først)

018

Det ble akkurat så fint som jeg hadde sett for meg bak sofaen vår :-D (Ullpleddet skal selvfølgelig ikke henge der)

021

Enkelte ting vil nå komme bedre fram ettersom de ikke trenger å stå trangt lenger….

022

…og se bare hvor fint dette fatet ble mot det hvite :-)

Ja, nå er jeg fornøyd, og nå står bare resten av maleprosjektene igjen ;-)

Ha en flott kveld og klem fra Siv

6 kommentarer:

  1. Kjempe flott-Du har stor grunn til å være fornøyd-
    Ha en fin kveld.

    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelig, Siv!! Et slikt bord er så greit, for det tar ikke så mye plass og kan brukes til mangt.
    Husk grunning neste gang!!...sier hun som har brukt 10 l oljemaling på ugrunnede levegger:D
    Oppsøk naboskolene og meld deg til tjeneste, det meste avgjøres på skolen.
    Nyt goddagene vi har og klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Veldig flot bord. Du har grund til at være stolt! :-)

    Ha en fin aften videre.

    Klem

    SvarSlett
  4. Så flott bordet ble! Fatet var også flott!

    SvarSlett
  5. Kjempelekkert !! Ønsker deg en skikkelig fin kveld :)

    Klem

    SvarSlett
  6. For et flott avlastningsbord! Veldig lekkert i hvitt! Og så flott stilleben du har laget. Du har all grunn til å være fornøyd:-) Flinka!

    Klem

    SvarSlett