tirsdag 24. august 2010

Nytt sjal in progress ;-)

Dette går slett ikke på bekostning av mine “kjære” ufoer – jeg måtte bare ha et “ta-med-bort” håndarbeid ;-) (Og jeg har heller ikke kjøpt meg nytt garn…)

021

Kjære venner – dere skal nå få bli med i et dypdykk i en av mine skuffer

003 005 013

004 

007 018

008 016

009

010 017

014 019 

011 015

Etter å ha sett disse bildene, kan man spørre seg…trenger jeg et nytt sjal?? Svaret er et klart og tydelig JA ;-)

I dag er det bare den andre skoledagen i dette skoleåret, og jeg har allerede væt og jobba :-) Vet i alle fall at jeg skal jobbe noen timer tirsdag og torsdag i 3 uker framover :-D Det var det jeg visste – det ordner seg alltid for snille jenter :-)

Og så har jeg vært på hyggelig besøk hos Lene med bloggen Alle trenger litt galskap i dag :-D Jeg har forklart henne kunsten å hekle bestemorsruter, så jeg regner med blogging av et ferdig bestemorsprodukt snart ;-)

Ha en flott tirsdag alle sammen og klem fra Siv

10 kommentarer:

  1. Synes det er så flott at du har fått timer, dette baller på seg;)
    Klart du må ha et nytt sjal, men sannelig hadde du noen lekre allerede!!
    Det du holder på med så virkelig flott ut, jeg liker de enkle uten for mye stæsj;)
    ha ei fin uke og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Helt klart...JA til flere sjal...får ikke nok av de;) Det ene i turkis og grønt var nydelig!!! Noe lignende tror jeg at jeg å vil lage meg;) Har selv et grått sjal som snart er ferdig!! Lykke til med nytt sjal!!

    Klem Tine

    SvarSlett
  3. Jo flere sjal jo bedre.
    Flotte sjal alle sammen.
    Ha en fin kvedl

    Klem

    SvarSlett
  4. Kan aldri faa nokk skjald, sko eller vekser. i alle fall ikkje for ein har det i alle farger, kvaliteter og fasonger.. likte veldig godt det lilla som var hekla (tror i alle fall det var helka) vist du har monster og dele tar eg gjerne imot.. kan bli eit fint host prosjekt.. trodde og den rode hua var ei jorberhue men saa saag eg at det gronne bladet var paa den andre hua og skjonte det bare var ei plante ikkje gronn dusk paa toppen.. men kjempefin.

    SvarSlett
  5. Så mye fint!!!!


    Hilsen Fama

    SvarSlett
  6. God morgen:) Tusen takk for en koselig hilsen. Her var det jammen mange fine sjal, men det er klart du trenger flere..hihi..det turkise med frynser var helt nydelig. Ha en flott dag! Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  7. man kan aldrig få for mange sjaler :-)

    SvarSlett
  8. Her var det mange sjal ja!:) Men man får aldri nok av plagg man liker godt! Blir spennende å se det siste når det blir ferdig:)

    SvarSlett
  9. Her var det mye flott. Fant meg en favoritt eller to:))

    SvarSlett
  10. Ååååh det lilla sjalet er så fiiint!
    Forøvrig får man aldri for mange!
    Hilsen hun med 27 skjerf i skuffen;)

    SvarSlett