onsdag 18. august 2010

Ikke alt rekker å bli en UFO ;-)

Jeg dro med meg mengder med UFO’er på sommerferie, men så fant jeg billig garn – og vips så var UFO’ene glemt av meg ;-)

029

Den mykeste, deiligste babyull ble til et babyteppe / vognteppe (76 x 62 cm- selvkomponert)

031

Det er mange rundt meg som skal ha baby i nærmeste framtid, men det kommer nesten bare jenter – gleden ble derfor stor da jeg fikk vite at det kommer en liten gutt om en måneds tid :-)

033

Da er jo gaven ferdig i GOD tid – null stress, sier jeg bare ;-) Mangler bare å dampe det, og DET skal jeg klare inne gutten blir født :-D

Ha en fantastisk dag alle sammen og klem fra Siv

14 kommentarer:

  1. Så utrolig flott teppe! Må jo ha vært en kjempejobb? Uansett; heldig liten gutt som kommer til verden!:)

    SvarSlett
  2. Åhh, det var et fantastisk flott teppe. :O)Så nydelig med rutene..., og fargen er også veldig flott! Heldig han som får dette i julegave... :O)

    ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Så flott det var!! Du må ha strikket på små pinner også..flott med alle de forskjellige rutene!
    Slik er det bare, noen ufoer ligger der fordi det popper opp andre prosjekter:D...må bare innse det, vi blir ikke bedre;)
    Kos deg, jeg plukker rips..
    Klem fra meg;)

    SvarSlett
  4. Smukt tæppe , og fin fin farve :-)) UFO'er...dem har jeg ingen af ..endnu.

    Klem fra mig , skal se Tudors iaften :-))

    SvarSlett
  5. Den gutten vet ikke hvor heldig han er!
    Kjempefint teppe!
    Så bra jeg kunne hjelpe, da blir det kjolestrikking på deg snart forstår jeg.
    Ha en fortsatt fin dag!

    Pernilla

    SvarSlett
  6. Kjempefint teppe. Takk for hyggelig kommentar. Legger meg til som følger hos deg og. Koselig blogg du har

    SvarSlett
  7. Kjempeflott teppe! Nydelig mønster og knallfin farge! Heldig den som får dette:-) Utrolig koselig å få flotte hjemmelagde gaver.

    Tusen takk for hjelp med å velge ut bilder!

    Klem

    SvarSlett
  8. Kjempeflott teppe Siv ;o)

    Ha en flott og kreativ kveld :))) Klem

    SvarSlett
  9. Veldig fint,
    og for en flott farge!
    Klem :O)

    SvarSlett
  10. Nydelig teppe du har laget her, det faller nok i smak til den heldige som skal ta dette i bruk. Kos deg videre med håndarbeidssyssler og ha ei fin fin uke videre...

    SvarSlett
  11. For et nydelig teppe! Heldige gutten som får det. :)

    SvarSlett
  12. Det teppet var no bare heilt nydelig da.. litt artig og sjaa noe litt andre monster :)

    SvarSlett
  13. Skikkelig flott teppe du har laga, vert nok satt pris på av dei som får det:))

    SvarSlett