torsdag 12. august 2010

You might also like

Ting tar tid, men…

010

…i dag har jeg altså rota meg til å henge opp denne som vi fikk av et vennepar i bursdagsgave i mars (ja, du leste riktig – det sto mars ja!!) Vet at min gode venninne følger bloggen min, og…Line, jeg skjemmes… :-)

I dag har jeg fått lagt inn “you might also like” – dere har sikkert sett mange ha det i bloggene sine – under hvert innlegg står det 5 forslag til eldre innlegg man kan lese. Nå har jeg også fått en, og syns bloggen etterhvert begynner å bli ganske fancy ;-)

Jeg fikk hjelp av Tovepia, og det var genialt enkelt :-D

DET ER BARE Å GOOGLE LINK WITHIN, OG FØLG INSTRUKSENE DER :-)

Ha en toppers torsdag og klem fra Siv

4 kommentarer:

  1. Ja, og nå trenger jeg hjelp fra deg:D
    Kan du prøve å legge igjen en kommentar i tovebua en gang til; nå har jeg fjernet ordbekreftelsen...

    SvarSlett
  2. Tusen takk for at du skrev dette innlegget:) Nå har jeg også fått: You might also like.

    SvarSlett
  3. Takk for tips! Sånn skal jeg også ha! :-D

    SvarSlett