onsdag 10. februar 2010

Hmmm

Har liksom lagt meg på linja med å vise frem ting jeg gjør ferdig her, men ser jo at det ikke fungerer i lengden. Kan bli lite innlegg på det viset – er ikke så mye jeg rekker å gjøre ferdig på en dag eller to.

Er innom flere blogger hver dag, og det er en enorm skapervilje der ute – jeg blir imponert :-)

Jeg tenker litt som så at jeg bare er i startgropa på blogging, og at jeg etterhvert kommer bedre inn i det her – kanskje kan jeg skrive om andre ting som faller meg inn også, og ikke bare håndarbeidsprosjektene mine.

Noe vil jeg vise frem i dag også, og det er noe jeg laga på senhøsten. Jeg fikk meg et teskrin, men syns det var litt kjedelig å se på. Derfor dekorerte jeg det til å passe meg litt bedre, og hva annet kunne det bli enn hjerter da??

075

Det var ikke helt enkelt å ta et skikkelig bilde av det, for blitzen reflekterte i lakken – men man ser jo godt resultatet her da :-)

Jeg brukte decopagelim, og stoffbiter jeg hadde liggende. Tilslutt lakka jeg MANGE strøk, slik at det tåler å stå fremme og være i bruk. Jeg liker veldig godt kombinasjonen limegrønn og rød, og elsker mine skjeve og skakke hjerter <3 Teskrinet ble i alle fall så fint at det kan stå på kjøkkenbenken hele tida.

Klem fra Siv

1 kommentar:

  1. Helt genialt. Det har jeg ikke tenkt på! Det kjedelige brune te-skrinet kan få en ny drakt ved å dekorere det slik du har gjort. Mye finere å la det stå fram nå.

    Ha en finfin torsdag.

    Klem fra Marit

    SvarSlett