onsdag 23. februar 2011

Jeg kan ikke fatte og begripe hva som skjedde ;-)

I går kveld dro jeg til City Syd for å hente noe garn jeg hadde bestilt

072

Stopp av garninnkjøp teller vel ikke helt når man har en plan for garnet…..eller?? ; )

I alle fall – så langt er historien vel og bra, og jeg har fulgt min egen plan….. Sulla litt rundt for meg selv, gikk inn på enda en butikk – og det var her det skjedde…..

073

Jeg kom hjem med ny pc og jeg….spør meg ikke hvordan det hendte – var sikkert en smule bevisstløs i gjerningsøyeblikket ; )

Og så har jeg handla meg et par nye bøker – tenkte å lure dem usett inn her, men da er det kanskje greit å ha sin egen bruker på Haugen Bok. Gemalen sjekka mail her forrige kvelden, og spør plutselig – “Har du kjøpt deg bøker du?” Ooops!

074

Jeg anbefaler denne boka på det varmeste (hadde lånt den på forhånd, så jeg vet at jeg kommer til å bruke den MASSE)

075076

I dag har litjtupp og jeg vært en tur i byen og handla inn litt til scrapbooking – hun og ei venninne skal få holde på med det her i morra : D

Ha en herlig onsdag – klem Siv

19 kommentarer:

  1. Denne boka har jeg, og det er utrolig flotte oppskrifter i den.
    Ny pc?? Sannelig har du vært raus med deg selv, men det skal man være av og til, og man kan ikke bare kjøpe herlig garn heller:O)
    Fabel er blant mine favoritter, egner seg til alt!
    Kos deg, ennå mange dager igjen av ferien;)
    Klem fra meg i hyttelandet;)

    SvarSlett
  2. Tillykke med ny PC - Jeg tager osse nogle gange til byen for at købe een bestemt ting , kommer hjem med noget helt helt andet , hi hi :-)


    Klem Vilma

    SvarSlett
  3. Oi, gratulerer med plutselig ny pc.....det står høyt på ønskelista mi også ;)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med allt nytt du fått hjem i hus. Fabel er et flott garn og fargen er kjempefin, men hva skal det bli?
    Ny pc, så spennendes, er redd for at det skal bli nødvendig her hjemme nå. Jeg har skrekken for nye ting som må settes opp, kobles til printer, modem mm...
    Den boken har jeg ikke sett i, skal se om den finnes på biblioteket.
    Ha en riktig fin dag videre!
    Pernilla

    SvarSlett
  5. Gratulere med ny pc- det gjør en stor forskjell. Det opplevde jeg når jeg fikk ny.
    Gleder meg til å se hva du finner på med det fine garnet.
    Å du... det er deilig at det er rom for å være annerledes.....

    SvarSlett
  6. Du trengte vel ny pc da lol. Masse lekre oppskrifter i bøkene der. Nydelig garn.
    Ha en fin kveld du også.
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  7. He he kjenner meg igjen der, bevisstløs i gjerningsøyeblikket er en grei forklaring! Men gøy med nye ting da! Den grå trøyen med farget mønster i boken har jeg ønsket meg lenge, den er såååå lekker. Det er et av de prosjektene jeg en gang i fremtiden skal begi meg ut på....

    Klems

    SvarSlett
  8. He he, ja var det lige, der skete? En ny PC! Skønt. Har du gået gang i den?

    Ha' en fin aften videre, Siv. Dine pulsvarmere er i øvrigt stadig et hit her. Det er koldt.

    Klem.

    SvarSlett
  9. Ja det er lett å ramle utpå, men en pc da? Ha, ha, den var god. Superfint garn også.

    SvarSlett
  10. He,he, fort gjort:-) Ihvertfall når det gjelder garn -og bøker, litt verre å forklare det PC kjøpet...

    Ha en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  11. Dette garnet mitt var helt etter min smak :)
    Hehe... Ellers er jeg helt enig med, Barbro :)
    Ha en fin kveld, klem.

    SvarSlett
  12. Ja plutselig får man sånne "illebinnnde" som man ikke rår over..hehee skal være sånn noen ganger at man unner seg litt ekstra:)

    Ha en fin kveld og kos deg med pcèn:)

    Klem og Smil fra Brit Olaug

    SvarSlett
  13. hehe ...det hender det blir litt ekstra med på handleturen enn planlagt på forhånd. Grattis. Og strikkebok blir det nok ikke på meg, jeg sitter fordypet i annen type bok og litteratur for øyeblikket og nikoser meg med det.

    Fin kveld til deg.

    Marit

    SvarSlett
  14. Gratulerer med ny pc. Det var nok noen som dro i noen tråder da. :)
    Flott bok du har her. Noen av oppskriftene har jeg i samlingen min ser jeg.
    Ha en fortsatt fin uke.
    Klem :)

    SvarSlett
  15. Hahahahaaaa, jeg ler ennå :o)
    Som jeg liker at det finns flere som svimer omkring og shopper, hoho!!
    Stor klem, Anne:)

    SvarSlett
  16. Høres ut som en deilig handletur:) Du må jo ha garn når de er så fine, og ny pc trenger man vel også i ny og ne:D

    SvarSlett
  17. Det finnes bare ett svar: Penger skal sirkulere!! Sånn er det bare.. Og du trengte absolutt ny PC, du skal gjøre boken ferdig..
    Seriøst: Fikk ny PC til jul med det aller siste av programmer, Problem: den klarer ikke systemet på de gamle serverne til blogspot, så det kan hende du må slite litt og synes det går tregt og sider kommer ikke opp når det er mye trafikk. Så æ bruke den gamle til å surfe og den nye til innlegg etc.. Klem

    SvarSlett
  18. hei høpp!!

    Ler godt her nå!!Godt å høre at det er flere som driver med impulskjøp!!!

    ha en flott torsdag søte du:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  19. En handlingens kvinne! Det er mye jeg "plutselig" har kjøpt, men en pc... Der møtte jeg min overmann/overkvinne ;)

    Takk for tips om strikkebok - den ser super ut.

    Jeg fant bloggen din via kommentarfeltet hos "Hvorfor ikke". Bloggen din hadde så morsomt navn at jeg bare måtte kikke. Og nå legger jeg meg sannelig til som følger, slik at jeg ikke går glipp av noe.
    God helg!
    Pludrehanneklem

    SvarSlett