fredag 4. februar 2011

Award og julegavesamstrikk

 

jojojojno

Jeg har fått en award fra Marit med bloggen Indigoglede – tusen takk til deg

Ta opp nærmeste bok, slå opp på side 18 og finn linje 4 – hva står det der?

- Hvis du installerer dusjkabinett, vil det redusere fuktpåkjenningene på vegg (En faktaserie fra Byggforsk – Lag nytt bad)

Hva var det siste du så på TV?

-Vampire Diaries (kvalitetstid med litjtupp)

Bortsett fra datamaskinen, hva hører du nå?

- Her inne er det faktisk helt stille : ) men jeg hørte akkurat trikken kjørte forbi

Når du var ute sist, hva gjorde du da?

-Gikk hjem fra jobb (og da tenkte jeg at nå skulle det bli godt med helg)

Hva har du på deg nå?

-Dongeribukse og genseren jeg nettopp strikka meg

Hvilken film så du sist?

-Dear John

Kunne du tenkt deg å flytte til utlandet?

-Nei, egentlig ikke – men om jeg skulle flytta, kunne jeg tenkt meg å bo i Danmark (men da måtte alle mine nære og kjære også flytta dit)

Jeg gir denne awarden videre til:

Casa fuglesteg

Refleksjon på livsvegen

Min hobbyside

Jeg er med på Anne på landet sin julegavesamstrikk : ) Og jeg må jo vise januarbidraget mitt – må innrømme at jeg ikke helt vet hvem den er til, men det byr sjelden på problemer

002

Jeg har hekla ei lue i Inca Wool – et fantastisk godt garn, men alldeles pyton å rekke opp igjen om man gjør en feil. Jeg fikk inspirasjon til denne lua på Kari's hverdagsblogg.

Julegaver 2011

Vil avslutte med å si tusen takk for alle hyggelige kommentarer jeg får : ) Jeg har nesten ikke sett på en blogg denne uka – jeg skal oppdatere meg igjen i løpet av helga, tenkte jeg : D

Ha en fin helg alle sammen – klem Siv

16 kommentarer:

  1. Den lua likte jeg!! Har lignende garn, så kanskje jeg skal prøve meg på en slik.
    Jeg er på årets første hyttetur, og trodde vi ble vannløs, men sannelig er vannet tilbake; snakk om lykke!!
    Kos deg i helga,og klemmer fra meg;)

    SvarSlett
  2. Knallfin lue, Siv! Utrolig flotte fargekombinasjoner! Me like:-)
    Flott at pakken har kommet fram. Takk for at du gir beskjed:-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Hei, tusen takk for award, kjempekjekt at du ville gi den til meg! Jeg har fått den tidligere også. Så kjekt at du vil følge meg! Jeg har fulgt deg en stund, liker bloggen din veldig godt:)

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  4. Flott lue du har laga, heilt sikkert mange som blir glad for den:))

    SvarSlett
  5. Artig Award!
    Takk for den!
    får sjå om eg tek den ein dag..

    flott hue!

    God helg til deg!

    SvarSlett
  6. Grattis med Award.
    Fin lue.
    Likte veldig godt fargene.
    God helg!!!

    SvarSlett
  7. God weekend kære Siv. Og nu er der jo kun en lille uge til vi ses i København! :)

    Glæder mig til snak, café og research ;)

    Klem.

    SvarSlett
  8. Nydelig lue.
    Gratulerer med Award.
    Tusen takk for det nydelig smykket jeg vant på din blogg utlodding, gleder meg til å bruke det :)
    Ha en fin helg, klem.

    SvarSlett
  9. Gratulere med award... Fargekombinasjonene i luen er utrolig bra.
    Ha en flott lørdag.

    SvarSlett
  10. Hei kjære Siv :)
    Hihi gøy å lese og lua var bare knall fin!!
    Nok en gang, du er så flink til å strikke!!

    Jeg får altfor liten tid til kommentering for tiden, og da får jeg et stikk av dårlig samvittighet når du legger igjen alle dine fine ord hos meg :) Det er så koselig! Tusen takk!!

    Retrostil ja, jeg vokste opp på 80-tallet og da var den i ferd med å ebbe ut, men blei matet litt likevel av mine foreldre som fortsatt hadde en del av det hjemme. Jeg tror nok aldri jeg velger kun retro, men på en eller annen måte har jeg lyst til å blande det inn litt på en eller annen naturlig måte eller rett og slett innrede et av rommene i huset i ren retro. Vi får se, det blir nok uansett en dryyyg prosess.
    Ha en strålende lørdag og helg. Vi må snart få begynt planlegging av bloggtreff. Hadde vært så koslig!! Ser for meg at det hadde vært fint til våren/sommeren?
    Goklem Marie :)

    SvarSlett
  11. Herlige farger du har brukt på den lua!

    SvarSlett
  12. Hei høpp!!

    Gratulere med velfortjent award:)Nydelig lue,herlige farger,du er flink!!

    Takk for gode ord fra deg,ja skal tenke på morgen dagen i kveld,når jeg ser de andre koser seg med vin.Har ikke smakt en dråpe siden mars,så da er det vel lov å begynne og glede seg til en kan kose seg litt igjen he he!!

    Ha en fin helg til dere alle!!

    Klem Linda;)

    SvarSlett
  13. Jeg begynner å se at denne julegavesamstrikken nok er en veldig god ide. Blir nesten litt stresset allerede av alle som blir ferdige med julegaver! :-D

    Så artig at heklespleisetipset mitt var til nytte! Kjempekult!

    SvarSlett
  14. Gratulerer med award kjære du;o) Jeg er som deg; måtte ha tatt med meg mine kjære om jeg skulle ha flyttet langt av sted;o)))
    Flott lue - så kreativ du er som har kastet deg med i julegavestrikk. Skulle vel ha vært med på noe sånt jeg også, men så går det så inderlig i bølger hva jeg får tid til;o)))
    Ønsker deg en flott søndag.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  15. Så flott lua ble. Kjempe deilig garn, men pyton å rekke opp, stemmer det.
    Tror sannelig det er samme fargene i den som jeg strikker på nå. Ville prøve en i strikk også. Nå har jeg hatt 5 ulike fargekombinasjoner, men nå holder det.
    Nå vil jeg heller sy litt fremover. Alt strikking og heklingen(og vedkløyvingen) har tatt på ermer og hendene kjenner jeg.
    Ha en fin ny uke som kommer:))

    SvarSlett