torsdag 31. mai 2012

Lerke

002

Jeg selger 6 nøster Lerke kr 35 pr stk (+ evnt porto) – pris i butikk er kr 43,- pr stk

001

Fargen er temmelig bra gjengitt her, men om noen vil sjekke så har den nr 2641

Garnet er i 52% merinoull og 48% bomull. 50 g = 115 m. Strikkefasthet: 22 masker = 10 cm. Pinne 3 – 4.

Jeg driver og strikker meg en tunika, og så har jeg rett og slett bare ombestemt meg på den ene fargen.

Ellers kan jeg fortelle at jeg i dag har deltatt i en rundkjøringsaksjon…i snø (ja, det er helt sant) før vi gikk samla fra mange skoler og barnehager ned til byen. Om to timer skal jeg sitte streikevakt, og håper på litt bedre vær da – akkurat nå sludder det : (

Ha en fin dag – klem Siv

2 kommentarer:

  1. Nydelig garn dette, men har vaært på garnkjøp, så må bare ta en pause;)
    Skal sitte vakt nå kl 2, og har kledd meg godt..isekaldt!
    God vakt, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  2. Å, det var fristende, ja, men bukket under for dropssalget tilslutt, så.... God vakt i det ufyselige været! Eli

    SvarSlett