fredag 4. mai 2012

Englandstur, sko og konfirmasjon :-)

Sent i går kveld kom jeg hjem etter noen lærerike og hyggelige dager i England : )

2012-05-04

Jeg har vært i Norwich sammen med 43 kolleger – en utrolig koselig by

2012-05-041

Vi har vært på et læringssenter for matematikk, og vi har vært på skolebesøk.  Det var skikkelig artig å oppdage likheter og høre om ulikheter – nå er vi vel rimelig motiverte alle mann til å prøve ut nye strategier i matematikk ; D Jeg vet ikke om estetikken inne i meg hadde klart å jobba godt i slike overfylte klasserom ; )

2012-05-042

Det ble litt tid til å se seg rundt på egenhånd også, og overraskende nok kom jeg hjem med et par nye sko ; ) Og så fant jeg med den nydeligste tunika i hvit lin : ) Som dere ser, så har blomstringen kommen litt lenger der enn her – vakkert : ))

I dag er det siste finish før verdens søteste og snilleste litjtupp skal konfirmeres i morra : ))

Ha en fin dag – klem Siv

9 kommentarer:

  1. Så det var slik det hang sammen, alle mann alle:)) Hørtes virkelig interessant ut, på tide vi også gjør noe slikt.
    Stilige sko og lekker tunika!!!
    Lykke til i morra, hadde unnet dere mer varme i været;)
    Klemmings;)

    SvarSlett
  2. For noen fine sko du har kjøpt deg!
    Sånne kunne jeg også ha tenkt meg :O)

    Ha en fin konfirmasjon,
    klem Fredrikke

    SvarSlett
  3. Kjekt med englands tur....flotte sko og
    nydelig tunika..

    Lykke til med konfirmasjon i morgen

    Klem til deg

    SvarSlett
  4. Å, så utrolig fine sko:) Hjertelig til lykke med konfirmasjonen til litjtuppa di!

    Eli S

    SvarSlett
  5. Elsker de engelske landsbyene, de er bare så koselige. Maten er ikke alltid den helt store, men det tas som regel igjen med veldig hyggelig lokalbefolkning.

    Merkelig det der hvordan sko kommer snikende med tilbake i kofferten, nesten uansett hvor man ferdes.

    Ha en fortsatt god helg, og gratulerer med Litjup.

    SvarSlett
  6. Gratulerer og lykke til med konfirmasjonsdagen i morgen.
    Neste helg er det vår tur,eldstemann her i huset.

    Snertne sko og tunika du har snopt deg .
    Flirer hver gang jeg leser om skokjøpene dine,kjenner meg litt igjen kan man si ;)

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  7. Hjertelig til lykke med konfirmasjonen :)

    SvarSlett
  8. Hei!
    For en flott tunika og sko :)

    Håper konfirmasjonen ble bra, og at konfirmanten ble fornøyd med dagen sin :)

    Klem fra Fru Haugen Klingen

    SvarSlett
  9. Skjønne sko, og så fint å få seg en Englandstur, jeg elsker England! Lykke til med konfirmasjon, vi har tre helger med selskapelighet foran oss fra neste helg, to konfirmasjoner og så dåp.

    Klem fra Britt

    SvarSlett