fredag 1. juni 2012

A handywomans tools ;-)

006

Jeg må bare vise dere den übersøte hammeren min ; )

005

Så liten og søt – den er bare 20 cm lang

008

Men en dame (alle vet jo at damer behersker kunsten å multitaske) trenger et mulitverktøy ; )

Om jeg skrur av skaftet, så er det er skrujern inni der

009

Men ikke nok med det….om jeg skrur av bakenden på skaftet, så er det et lite skrujern også

010

Men det stopper ikke der vettu ; ) Inni det lille skrujernet befinner det seg et miniskrujern

011

Dette må vel kunne sies å være bedre enn et Kinderegg vel?! For det er jo mer enn tre ting på én gang : P

Må vel med skam å melde at jeg aldri har brukt den, men den tar seg veldig fint ut der den står i Tussikoppen på kjøkkenbenken

Håper sola kommer din vei – ha ei fin helg og klem fra Siv

8 kommentarer:

  1. Wow, hendig:O) Må ha en hammer i nærheten, jeg, men den må være god:)
    Ha ei fin junihelg..uansett vær, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  2. OMG! He he, får sikkert brukt den til noe en dag :) Ønsker deg en riktig god helg!

    SvarSlett
  3. Sånn har jeg og! Husmorhammeren min. Superpraktisk!

    SvarSlett
  4. Veeeeldig fin:)
    God helg Siv, klem.

    SvarSlett
  5. Den var super søt :O)

    Så hyggelig at du viser frem kortet jeg lagde, og at det falt i smak!

    God lørdag til deg,
    klem fra Fredrikke

    SvarSlett
  6. De er så fine disse. Har en slik selv, og den har jeg faktiskt brukt mange ganger.

    SvarSlett
  7. Sånn vil jeg også ha!! Den var kjempesøt:)) Klem

    SvarSlett
  8. Jeg har en slik, den er kjempeflott

    SvarSlett