onsdag 13. juni 2012

Siste prematurteppe i denne omgang

042

Dette er det fjerde (og siste i denne omgang) prematurteppet jeg har strikka….det er selvfølgelig ingen av dere som leser dette som legger merke til at jeg ikke har dampa d før jeg tok bilde ; )

043

Dette ble også i dobbel perlestrikk og med en hekla kant rundt

046

Herlige farger sammen

044

Selv om det blir forskjellige mottakere av disse teppene, så er det allikevel artig å strikke litt forskjellige strukturer : )

Jeg lider av dårlig samvittighet for manglende oppfølging av både min og andres blogger for tida – det har på en måte ikke vært helt overskudd til det, men jeg skal ta meg selv i nakken en dag og ta en skikkelig kommentarrunde : D

I kveld skal jeg på konsert og se litjtupp spille og synge – gleder meg <3

Ha det godt – klem Siv

14 kommentarer:

  1. Du er flink!!
    Jeg strikker på barnetøy også, men de er litt større.
    Jeg er ved pc'n, men ikke mye futt i meg heller, men noen må man jo innom;)
    Klemmings;)

    SvarSlett
  2. Så flink du er flotte tepper som vil varme søte små.
    Tenker mottaker setter stor pris på å få et slikt teppe.
    Jeg har selv hatt preamturbarn for snart 22 år siden :) og vet
    at slike tepper trenger de små.

    Ønsker deg en fin kveld

    Klem

    SvarSlett
  3. Så masse flotte tepper du har strikka!! Synest du er både flink og snill som strikker til ei god sak:))

    SvarSlett
  4. Flotte tepper du har strikket.
    Ha en fin kveld.
    Klem.

    SvarSlett
  5. Veldig fine tepper, også var de så fine der du la ved siden av hverandre på det siste bilde.
    Kos deg på konsert,
    klem Fredrikke :O)

    SvarSlett
  6. Nydelige tepper! Flott med slike enkle, men effektive strukturmønster. Forstår godt hva du snakker om når det gjelder tid til å besøke andres blogger. Jeg ligger også på latsiden for tiden.

    SvarSlett
  7. Åh, jeg kjenner meg igjen i den litt dårlige samvittigheten i mangel på besøk på andre blogger, tiden strekker ikke til, men nå ble savnet så stort at jeg måtte innom en tur og hilse på. Disse teppene er aldeles nydelige.
    Klem!

    SvarSlett
  8. Hei, Siv! Nydelige, de teppene dine, jeg har blitt inspirert:) Skal på busstur i dag, så nå skal det strikkes prematurteppe, ja:) Kos deg masse på konsert i kveld! Eli

    SvarSlett
  9. Så fine tepper du lager, og fargene er nydelige:)

    SvarSlett
  10. Fine tepper, Siv:) Liker fargene og mønstrene:) Du kosa deg sikkert på konsert:) Her er det også dårlig oppfølging av egen og andres blogg:) Men nå løsner det kjenner jeg:)

    klem Trine:)

    SvarSlett
  11. Herlige tepper i nydelige farger! De kommer til å varme små barnekropper godt :)

    SvarSlett
  12. Det var fine tepper-liker også strukturstrikk-lettere å få det til å gå litt fortere,liksom.Sikkert en illusjon,men,men!Nå er det feriemodus her og RYDDETID!Fyttikatta-litt å ta igjen etter flere mnd med BARE jobb!Klem

    SvarSlett
  13. Hei, så flotte tepper du har strikka, blir nok godt mottatt :-)Fine farger også. Har strikka et slikt teppe, men det ligger i skapet, har ikke fått levert det ennå. Tenkte å strikke et helt sett med sokker, lue og votter... Får ta tak i det. Ha en fin kveld :-)))

    SvarSlett