torsdag 7. juni 2012

Småplukk

001

Her går det fortsatt i prematurtepper som innimellomarbeid – holder på med noe større, men vil ikke blogge det før jeg er helt ferdig ; )

002

Denne gangen ble det et teppe i perlestrikk : ) Jeg er fascinert over størrelsen – teppene er jo ikke større enn håndklærne jeg strikker…

001

Jeg har en stol som har stått ute på verandaen i vinter,

002

og det er faktisk bare å dra av den malinga

003

Jeg tenkte jeg skulle fjerne det lilla, og så male den på nytt – men nå ser jeg at fargen som kommer fram under egentlig er litt fin. Lurer derfor på om jeg bare skal fjerne det lilla, vaske den og lakke den etterpå : )

Hva tror dere?

Er det forresten noen som vet om jeg kan ha to blogger knytta opp mot Windows Live Writer?

Ha en herlig sommerkveld – klem Siv

6 kommentarer:

  1. Du kan ha to blogger opp mot WLW, jeg har hatt det..og har merket av i høyre hjørnet for flere blogger..men så mye skjer på blogger for øyeblikket og ny WLW..så gudene vet..
    Driver selv og fjerner maling av ei hagegruppe, men den skal males etterpå. Fin farge dom kommer fram, men avhengig av om du får bort all annen maling..syns jeg;)
    Nyt helga..langhelg her;) Klem;)

    SvarSlett
  2. For et fint lite teppe du har strikket!

    Spørsmålet om blogger ved jeg dessverre ingenting om..
    Håper du får svar :O)

    God helg, klem fra Fredrikke

    SvarSlett
  3. Flott og deilig teppe. Ha en god fredag

    SvarSlett
  4. Så koselig å strikke slike prematur-tepper. Ikke minst fordi man vet at mottagerne av dem virkelig trenger dem.

    Syntes fargen under var veldig sommerlig å fin. Om det holder å lakke stolen kommer kanskje an på hvor mye av den underliggende fargen som er igjen?

    SvarSlett
  5. Hei høpp!!Siv:)

    Så nydelige teppe,tenk at noen er så små:)

    Den stolen var jo helt nydelig som den er:)
    Ville ha tatt på litt lakk å beholdt den som den er:)

    Takk for søte ord fra deg:)
    Vi stor koser oss i Danmark,og nå går turen til Legoland.
    Thord på 3,5 år gleder seg så at han bare står her å dirrer hi hi!!

    God helg!!

    Klem
    Linda:)

    SvarSlett
  6. Hei Siv ;o) E det ikkje artig å strikke sånt som blir ferdig på en svisj? Her er det gravearbeid og jobb som går hånd i hånd, så har ikkje mer tid til overs for å strikke..Vet ikkje engang ka som går på tv!! Spørsmålet om 2 blogger har æ ikkje svar på, har prøvd mæ frem sjøl, men finner ikkje ut av saken. Skjønne på Tovepia sin kommentar lenger opp at det skal være mulig. Ha ei fin uke, klem

    SvarSlett