torsdag 28. juni 2012

Spisestue in progress og St. Hans :-)

2012-06-23 12.30.57

I helga var vi på landstedet, og her har det sannelig skjedd ting siden sist : ) Dette bildet er tatt fra verandadøra, og til høyre aner dere åpningen inn til kjøkkenet.

2012-06-23 12.37.37

Nå er det ikke lenge før spisestua er ferdig – det gledes stort : ) Dette bildet er tatt fra kjøkkenet, og som dere ser blir det nå ganske åpent – dere ser stua inn til venstre…..tenkte ikke på alt rotet på bordet der inne jeg ; ) Gleder meg så utrolig mye til det blir ferdig, og jeg kan vise dere helheten : ))

2012-06-23 18.26.50

St. Hans aften var vi budne bort på grilling, og fikk sitte på båt på vei dit – denne lille holmen var dekket av blomster : )

Jettegryter

Like ved der vi grilla er det noen jettegryter – fascinert over hvor runde de er

St.Hans 6

I selskap med den nydelige solnedgangen tusla vi hjem

St.Hans 7

St.Hans

På vår vandring hjemover møtte vi på en MEGET nysgjerrig liten revunge – den var ikke redd oss i det hele tatt, og vi var bare 2 meter fra den

I går fikk jeg “kjeft” av eldstetøtta fordi jeg ikke hadde blogga på 2 uker – hun mente at nå som jeg bare var hjemme på dagene hadde jeg mer enn god nok tid til et innlegg eller to ; )

Ha det godt – klem Siv

9 kommentarer:

  1. Ha ha, ler av dattera. Nei, man har jo ikke annet å bedrive heller.

    Spisestua ser veldig lovende ut!

    SvarSlett
  2. Så koselig du begynner å få det på landstedet ;o) Nesten så æ ønske mæ hytte, men bare nesten..Har nok av prosjekt hjemme, så det blir nok hotell og restaurantferier fremover for å kunne slappe skikkelig av.. (Men drømmen er et hus i Lofoten, sjøl om det e langt å kjøre..) Ha en fortsatt fin ferie,og bare si til datter at lærere trenger minst 2 uker på å gå over i hvilemodus og ikke tenke jobb.. :o) Klem

    SvarSlett
  3. Enda godt det er noen som sier ifra:))
    Det ser ut til å bli kjempefint dette, så skjønner du gleder deg.
    Nydelige midtsommerbilder!
    Nyt siste rest av juni...fyy, det går fort unna..
    Klemmings;)

    SvarSlett
  4. Bra jobbet mamma, nå ble jeg glad =)
    Bra du hører på meg!

    Det skal sies, at å åpne bloggen til mamma, å lese den, er en del av morgen ritualet mitt, når jeg kommer tidlig på jobb, for å kunne lese nyheter ol.

    Så, når det ikke skjer noe her inne på to uker, blir jeg jo litt bekymret :P

    Veldig glad i deg mamma <3

    SvarSlett
  5. Hei! Så koselig å lese et innlegg fra deg igjen:) Og så fint dere har det der ute, både innomhus og utomhus, tror nesten vi må avlegge et lite besøk en gang:)Ha en finfin dag, og god helg!

    Eli

    SvarSlett
  6. Så trivelig!Jeg kan ikke skryte av verken hytte eller anna, men, det blir kanskje bedre dager for min farmors gamle hus i sommer...Vi skal i allefall bytte tak og isolere det. Pipa blei murt opp igjen i fjor. Den hadde jo snøen tatt for noen år siden. Men, det koster FLESK! God helg! Synnøveklem

    SvarSlett
  7. Gleder meg til å se sluttresultatet:) Det ser ut til å bli rålekkert! Klem.

    SvarSlett
  8. Så flotte bilder Siv, og så fint det blir på landstedet:)Tenk å ha en sånn plass med naturen helt inn på tunet, heldig! Her i gården er det også ferie, første feriedag i morgen, deilig! God sommer vennen:) Vil gjerne ha besøk;)
    Klem

    SvarSlett