mandag 18. juni 2012

Vanens makt ;-)

Lørdagen var virkelig en dag i festlighetens tegn for min del – utdrikningslag fra morran av og elgfest på kvelden : )

Oppdaga ganske tidlig at jeg hadde glemt å ha med meg lebestift, og det er jo et must på slik en festlig dag

030

Måtte da kjøpe meg en, og endte opp med en fra IsaDora – de tester nemlig ikke på dyr (jeg ringte faktisk hjem til litjtupp for å få henne til lå sjekke for meg)

031

Eldstetøtta lo godt da hun så den, og lurte på om jeg ALDRI skulle klare å kjøpe en annen farge – jeg ender opp med så og si samme farge hver eneste gang jeg kjøper meg lebestift ; )

Flere som har gått i den fella eller?

Her er sangen jeg hører mest på i disse dager : ) Len deg bakover, lukk øynene og NYT….

Ha det godt – klem Siv

4 kommentarer:

  1. :O))...kjenner meg godt igjen;)..og lebestift er et must! Ikke en dag uten her;)
    Nå går det radig mot ferie, herlig!! klem;)

    SvarSlett
  2. Jeg er ikke noen lebestiftjente, men jeg gjør det samme med neglelakk! Har en kollega som er lebestiftgal og hun ble stoppa i securityen på Gardermoen, hun hadde visst ikke mindre enn 25 lebestifter i veska, ha ha.

    SvarSlett
  3. Jeg kan godt lide at have flere læbestifter, men jeg bruger dem faktisk sjældent! ;)

    Jeg vil lytte til sangen og nyde. Som jeg håber du nyder dagen.

    Klem.

    SvarSlett
  4. Finner man en farge som man kler så holder man seg vel til den? har kjøptomtrent den samme lipglossen så lenge jeg kan huske. Det er full krise hver gang de gjør endringer og "min" farge utgår.

    Ang testing på dyr. Det finnes en oversikt på nettet over leverandører som ikke tester på dyr. Bruker selv veldig mye produkter fra The Body Shop, liker konseptet: Ikke testet på dyr, rettferdig handel og mye naturlige ingredienser i produktene. (dessverre ikke bare). Har også et favoritt SPA i København hvor de kun benytter økologiske (ikke testet på dyr) produkter. Kjøper gjerne med meg en krem derfra.

    SvarSlett