tirsdag 12. mars 2013

Friminutt

Må jo nesten innrømme at jeg tar meg litt fri innimellom alt annet her ; ) Og da gjør jeg noe jeg har bestemt meg for at jeg skal gjøre mer av – derfor har jeg altså vært 3 ganger på kino og to ganger på teateret allerede i 2013 : D

I dag har jeg vært og sett Hamsuns Victoria – en vakker film som fenget både litjtupp og undertegnede

 

Forrige helg var jeg og så Anna Karenina – også en nydelig film om umulig kjærlighet

Jeg starta året med å se musicalen Les Misérables på kino

På teateret har jeg sett Fedra – en gresk tragedie

og en Handelsreisendes død

Jeg pleier å være ganske flink til å se teaterstykker, men ifht kino har jeg vel slått alle rekorder – hi hi. Og jeg vet allerede hva min neste kinofilm blir – det blir Jag etter vind

Er du flink til å dra på teater, kino, konserter, utstillinger…..?

Ha det godt – klem Siv

2 kommentarer:

  1. nesten litt flaut, men jeg kan nesten ikke huske når vi var på kino sist. Enda vi bor bare 10 min gange fra en 4 sals kino... Hobitten om du lurte.

    Godt å høre at den unge frøkna har kommet på plass. Tipper at mor tar en tur til Irland i løpet av sommer/ høsten? Utrolig koselig om ikke annet, og sikkert mange fine garnbutikker om du lurte. :)

    Jo, det er mer enn en anelse stritt om dagen. Jobber nå 50t uker, og føler meg askegrå og halvt død. Samtidig så vet jeg at det å gå rundt med dårlig samvittighet er energitappende de luxe, hvor jeg må innse egne begrensninger uten å føle at jeg svikter av den grunn. Var nok derfor jeg omfavnet begrepet "feiltastisk" så umiddelbart.
    Kos deg videre med friminuttet ditt.

    SvarSlett
  2. Så bra! Jeg har også sett Anna Karenina, og de to andre står øverst på lista:-) Men dørstokken er litt høy her, så kinobesøkene blir ikke så hyppige som jeg skulle ønske;-) Ha en strålende fin dag, her er det "natta" nå:-)

    Klem, eli

    SvarSlett