søndag 17. mars 2013

Småstrikk <3

002

Nå er jeg ferdig med det dere fikk en sniktitt på forrige dagen : ) Nydelig mønster ja?

001

Jeg har strikka et prematurteppe (27x33 cm) – det er et bittelite teppe til de bittesmå barna som trenger ekstra varme <3

Teppet heter Little Rose, og jeg har funnet oppskrifta inne hos Ulla-Bella

013

Det første året strikka jeg luer, og fikk med meg damene på jobben til å strikke – se så mange vi fikk levert fra oss : )

044

I fjor strikka jeg tepper, og også dem ble veldig godt mottatt

Oppfordrer alle til å strikke et lite bidrag eller to – det betyr så enormt mye for mottakeren, og så koster det så lite for oss : D

God søndag, folkens – klem Siv

VELKOMMEN TIL NYE FØLGERE : ))

10 kommentarer:

  1. Så nydelig, det ante meg at det var det:-) jeg ga jo opp det hvite som jeg holdt på med i sommer, har ikke din tålmodighet med tynt garn:-) Har et annet teppe liggende, tenkte å få til litt fler før evt levering..... Flott at noen kom på å begynne med dette:-) Ha en fortsatt fin søndag!

    Klem, eli

    SvarSlett
  2. For et fint teppe!:) har ikke prøvd meg på premature tepper..kanskje noe å teste etterhvert..må jo være greit restegarn prosjekt å:)
    heldig du som vinner fine giveaways..har til gode å vinne noen,men kommer vel:)
    ha en fortsatt fin søndag! klem

    SvarSlett
  3. Nyyyydelig teppe til en god sak. Hurra for dere som bidrar.

    SvarSlett
  4. Dette var et flott tiltak,har lyst
    til å lage noe jeg også. :) Plaggene
    og teppene var nyydelige Siv. :)
    Klem Mette.

    SvarSlett
  5. Nydelig teppe! Og takk for link til flere oppskrifter :) Jeg er i gang med å strikke tepper til dette prosjektet.

    SvarSlett
  6. Koselig babystrikk. Imponerende samling med luer.
    Av en eller annen grunn ser jeg alltid ut til å hive meg på store prosjekter med utfordringer. Mon tro hva et babyteppe kunne ført meg ut på. Tanken er i alle fall veldig god.

    SvarSlett
  7. Så flott og bra at du strikker til premature!
    Fint mønster på teppet ditt.

    Ønsker deg en fin dag :-)

    SvarSlett
  8. Nydelig teppe med nydelig mønster! :) Og herlig å strikke noe som man bare vet at blir satt pris på og blir brukt.

    Klem

    SvarSlett
  9. Du strikker så mye fint! Flinke Siv :) Skulle hatt strikkekunnskapene dine ;)

    SvarSlett
  10. Her var d mønster å kjenne igjen;) Har en del håndduker som du har laga, og jeg tenker på deg når jeg bruker dem (og det er flere ganger i uka) :) Klem

    SvarSlett