lørdag 16. mars 2013

Utskrift og ramme

this is your life

Fant dette på nettet (du ser nederst hvem det er som har laga det) – jeg syns det var utrolig stilig, og at det står ting som er viktig å huske på

001

Derfor printa jeg det ut og satte det i ei ramme jeg hadde liggende – det er ikke så lett å se her, men ramma er gammelrosa. Tenkte jeg skulle male ramma, men det ble da ikke så aller verst sånn som det er nå heller : ))

003

Kommer nok til å henge det opp, men enn så lenge står det bare støttet opp mot veggen

Ha en super lørdag alle sammen, og husk at i dag er det lov til å kose seg litt ekstra – klem Siv

6 kommentarer:

  1. Denne var kjempefin- tror jeg på skrive ut denne jeg også :)

    SvarSlett
  2. Visdomsord det er vel verdt å huske på... Fint :D

    SvarSlett
  3. Jeg samler på visdomsord som er verdt å huske på. Takk for idéen! Fint print.
    Nydelig farge på garnet som du var så heldig å vinne.
    Koste meg også med innlegget med alt det kreative du gjorde med skole-elevene dine.

    Ha en fin søndag.

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  4. The Holstee Manifesto, Im lovinit!

    SvarSlett