lørdag 21. desember 2013

Gave til mamsen <3

Jeg har gledd meg sånn til å vise dere denne, men ettersom det skulle være bursdagave til mamma måtte jeg vente….

IMG_20131220_185459

…men i går hadde hun altså dag, og da kan jeg dele med dere : )

IMG_20131220_185510

Den er av ull, og er tova –  den er så yndig og delikat og nydelig…

IMG_20131220_185523

Jeg må ha en selv også : ))

Engelen er laget av Bare Bagron, og du kan besøke henne på Facebook

Nå er det virkelig juleferie : ) Koser meg med å vaske og ordne til litt til jul, og så har pia mi kommet hjem – livet er bare herlig : D

Ha det godt – klem Siv

4 kommentarer:

  1. Nydelig engel. :)
    Ønsker deg en riktig god jul. :)
    Juleklem.

    SvarSlett
  2. Så fiin engel! Tipper moren din ble glad for den :)

    Kos dere masse videre i ventetiden. Og når den tid kommer; God Jul! :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med vel overstått eksamen. Overbevist om at det har gått bra. Så godt å ha fått eldste datteren hjem i hus til jul. Gruer for den første julen barna....

    God jul til deg og dine. :)
    Klem fra Helle

    SvarSlett
  4. Herlighet så SØT!
    Juleklem ;o)

    SvarSlett