torsdag 12. desember 2013

Litt ekstra kos

001

Fant dette gamle tinnfatet i skapet i dag : ) Jeg er usikker på om det kommer fra farmor eller om det kommer fra gemalens besteforeldre

002

Disse lyktene laga jeg i fjor

003

Og se så fint det ble sammen da : )

Godt med litt kos nå som Ivar herjer utenfor – det er helt vilt i Trondheim i kveld. Alle bussene har fått kjørestopp, og politiet advarer folk mot å bevege seg ute. Jeg skulle kjøre hjem far trening for et par timer siden, og da tok vinden fatt i min lille Yaris og plasserte meg i motgående – heldigvis var det ingen som kom i mot akkurat da : D Godt å komme i hus i alle fall!

I morra trenger jeg at dere krysser fingrene for meg – da er det nemlig den store, skumle eksamensdagen….

Ha det godt – klem Siv

7 kommentarer:

  1. Så fine lysglass. :)
    Lykke til med eksamen,krysser alt som kan krysses. Ivar var her også,men nå har det heldigvis spaknet.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  2. Det hørtes skummelt ut, bra det gikk bra! Fint fat og fine lykter!

    SvarSlett
  3. Så koselig med tinnfatet og lysglassa !
    Huffameg .. han Ivar høres ikke grei ut ..håper han snart har fått herja fra seg .
    Kos deg innendørs imens .
    Jeg krysser fingrene for deg i morgen.
    Klem Anne

    SvarSlett
  4. Nydeligt tinn fat og.glass.Ønsker deg en koslig førjulstid.

    SvarSlett
  5. Det har vært mye og heftig vær i Trøndelag i dag, ja... :(
    Krysser fingrene for deg i morgen! Lykke til :)

    SvarSlett
  6. Lykke lykke til Siv. Du er nok flink og får det til du. Skal tenke på deg.
    Klem

    SvarSlett
  7. Huff og huff, dette været altså...! Jeg håper at alt er bra med dere der oppe, og at alt fortsatt står der det skal stå! :)
    Og så må du ha lykke til med eksamen i dag! :)

    SvarSlett