tirsdag 17. desember 2013

Stadier og unnskyldninger

20131206_171529

Jeg kjøpte meg roser forrige uke, sånn at jeg skulle ha noe vakkert å hvile øynene på mens jeg leste – syns denne lillafargen er helt nydelig på roser

IMG_20131214_015718

Og så ble de sånn – muligens for at noen glemte å fylle etter med vann

Gemalen sa til meg at jeg måtte kaste rosene mine, og det hjalp ikke en gang at jeg sa at de var shabby chic….og at det var akkurat sånn de skulle være

004 (2)

Jeg må jo bare innrømme at jeg syns de er helt nydelig som tørka roser og jeg da…

005 (2)

Syns de ble dekorative på lysfatet jeg viste dere forrige dagen : ))

Hva syns dere om denne sangen av Florence + the machine da? Ikke julesang, men dog…

Ha en fin kveld – klem Siv

2 kommentarer:

  1. Jeg liker den sangen veldig godt.
    Og rosene dine er nydelige som tørket :)

    Ha en fin førjulstid,
    klem Fredrikke

    SvarSlett
  2. Det var bra du ikke kastet de tørre rosene for de var jo så fine på fatet. De lilla er veldig fine i fargen også! Så vakre roser du fikk gave, det er så utroilig koselig å få blomster synes jeg...det gleder virkelig. Flott det penalet ditt også og morsomt med navnet ditt på.
    Sangen var også fin:) Håper du får tid til å kose deg i disse for mange travle førjulstider.
    God helg, Siv!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett