onsdag 11. desember 2013

Hjemmelaga julekort

Det er litt hektisk før jul i år, så jeg har faktisk gått til det skritt å kjøpe julekortene i år…..noen år siden sist, kan man si : P

Overskrifta på blogginnlegget er vel i grunnen feil – det skulle stått HJEMMELAGET (altså bestemt form ENtall) julekort…

20131204_172406

Jeg har brodert en engel, og montert det inn i papp som jeg har bretta i tre og skåret til, og avslutta med ei strimle pyntetape på kanten (og over skjøten på innsida av kortet)

Syns kortet ble ganske fint, om jeg skal si det selv : )) Og eldstetøtta i Irland ble VELDIG glad for så fint kort fra mamma’n sin : D

Til helga skal jeg ta meg en runde inne hos dere, og jeg gleder meg sånn – lenge siden jeg har hatt ordentlig tid til det nå…

Ha en fin dag  - klem Siv

2 kommentarer:

  1. Oh my! Dét var en kjempefint julekort! Kan godt forstå at datteren din ble glad for det!
    Så flink du er! :D

    SvarSlett