søndag 15. desember 2013

(Vel) overstått : P

2013-12-14

Hadde besøk av et par venninner på fredagskvelden, og da fikk jeg disse nydelige blomstene i vertinne/eksamensgave – veldig koselig, og greit å få noe litt julete inn i huset ; )

2013-12-141

Jeg har kjøpt eksamensgave til meg selv også ; ) Et pennal helt i min stil – som dere vet, så elsker jeg lilla

Sendte mail til denne damen, og da hadde jeg pennal i posten på 1-2-3 : )

Skuldrene er nå kommet ned på normalt nivå, og nå er jeg i gang med å stelle i stand jul i heimen (dog med noget senket standard)

Ha det godt – klem Siv

3 kommentarer:

  1. Veldig hyggelig at du likte pennalet :-)
    Ønsker deg en riktig god jul :-)

    SvarSlett
  2. Vel overstått med alt søte Siv! Penalet var bare lekkert!! Kos deg i dagene fremover, jul blir det!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med vel overstått eksamen. Håper det gikk bra! :)

    SvarSlett