lørdag 11. mai 2013

Å lage et kort

Jeg skal aldri påberope meg å være noen ekspert i kortlaging

001

men jeg syns det er artig å lage noen selv, og jeg har mer enn nok utstyr og materiell ; )

Litjtupp er i konfirmasjon hos ei venninne i dag, og da laga vi kortet selv

002

Koselig med småbarnsbilde av de to : ))

Jeg er inne og leser bloggene deres, men jeg må dessverre frastå fra kommentering om dagen – slett ikke bedre i skuldra, og jeg må prioritere å få skrevet på oppgaven min når jeg får til å skrive. Sorry! : (

Ha en fin lørdag – klem Siv

3 kommentarer:

  1. Det er alltid koselig med hjemmelagede kort, det er ligger en god og personlig tanke bak. God bedring!

    SvarSlett
  2. Så fint:-) Jeg syns også det er kjempegøy å lage kort, selv om jeg ikke er noen ekspert. Jeg laget kort til konfirmanten før helga, og det var ikke pengene, men kortet, hun først takket for;-) Artig når mottakeren setter pris på det:-) Klem, eli

    SvarSlett
  3. Det var kjempefint og flott inspirasjon i desse Konfirmasjonstider!

    Ha flott søndag!

    PS: God betring og lukke til med oppgåva di :-)

    SvarSlett