tirsdag 21. mai 2013

En engel….og “Størst troille’ har størst løkka”

006

Denne engelen hang over senga mi da jeg var lita : ) Husker ikke hvem jeg fikk den av, eller hvor gammel jeg var – den har vel egentlig bare vært der hele tida. Nå har den kommet opp på veggen igjen : ))

008

Denne sto på arbeidsplassen min da jeg kom på jobb i dag : ) Det er ikke ei uke heller siden sist det lå gave til meg – kan venne meg til dette, kjenner jeg ; )

009

Ei flaske hvitvin som jeg gleder meg til å smake : D

Farmor sa alltid at “Størst troille’ har størst løkka”, og kollegaen min som jeg fikk den av sa det lønnet seg å være snill ; ) Jeg får vel bare fortsette med det da sjø : ))

Her blir det nok tidligkveld i kveld – var oppe i natt kl 4 og kjørte eldstetøtta på flyplassen. Det har vært så godt å ha henne hjemme <3 Nå er gemalen ute på motorsykkel og øvelseskjører med litjtupp som har kjøpt seg scooter…..

Ha en fin tirsdagskveld – klem Siv

2 kommentarer:

  1. Så koselig da...
    Ordner seg alltd for snille piker .
    Koselig engel og fint barndomsminne.
    Ha en fin dag.
    Klem anne

    SvarSlett
  2. Barndomsminner er de kjæreste minner, og de bør abolutt vises frem!
    Korsen går det med studiene?
    Klem

    SvarSlett