onsdag 15. mai 2013

Så glad jeg ble…. :-) <3

20130515_150739

Nå er det 5. trinn på jobb som skal ha forestilling – i den sammenhengen hadde de behov for sameluer. Veldig mange på jobb har ei formening om at jeg er så flink til å sy, og jeg skulle da lage sameluer : P Tenkte litt på hvordan jeg best kunne gjøre dette, og endte opp med en slik i filt. Pga en smule tidspress ble det litt sånn “fort og gæli”.  Denne er ikke i nærheten av å måle seg mot ei ekte samelue, men om du hadde vært på ei 5.klasseforestilling, så hadde du vel skjønt hva det var? ; ) Hva syns dere da?

Og så over til overraskelsen: Da jeg kom hjem fra jobb i dag, var eldstetøtta kommet hjem : ) Hun som ikke skulle komme før sent i morra kveld ; ) Veldig godt å få henne hjem en tur : ))

2013-05-15

Hun hadde kjøpt et stort krus til meg, og mente at av dette skulle jeg drikke Irish (coffee), men det funka godt på te også : D

Ha det godt – klem Siv

2 kommentarer:

  1. Jeg hadde så absolutt sett hva det var :) Den ble riktig så fin til sitt bruk. Heldig du som får en så fin gave når de kommer hjem fra tur. Ha en flott 17. mai!

    SvarSlett
  2. Hei høpp!

    Syns luen ble kjempe fin:)Flink er du..

    Koselig med overraskelse..

    Ha en fin feiring i morgen,og kos deg med dine:)

    Klem Linda

    SvarSlett