søndag 12. mai 2013

Flere sjeler–samme tanke

Jeg fant ut at det var lurt å dra på Plantasjen i dag jeg, og det var jeg slett ikke alene om – vi var sikkert i alle fall hundre med samme tanke….det myldra inn fra parkeringsplassen da de åpna dørene

001

Den vanlige rosa potterosen til bordet på verandaen ble innkjøpt, og er jeg heldig lever den hele sommeren gjennom ; )

004

Og så fant jeg meg et hjerte med roser på som fikk være med hjem

003

Har kjøpt meg reiselitteratur også, og nå er det så deilige vårdager at jeg godt kan sitte på verandaen og planlegge ferien : ))

Nå begynner det å lukte godt fra kjøkkenet – i dag står det kjøtt-i-mørket av rådyr på menyen : D

Ha en fin dag – klem Siv

3 kommentarer:

  1. fine blomster.... ja, søndager er typiske hagedager og ihvretfall visst sola titter frem.... veldig lite sol her... :( meget kjip vår faktisk... :(
    Ha en fin fin ny uke.

    Klems Diana.

    SvarSlett
  2. Har inntrykk av at Plantasjen stort sett er fult på Søndager :p
    Fin potterose da :D


    Ha en superduper ny uke -
    ♥Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  3. Får håpe det endelig blir mange vårdager til å sitte på verandaen, enda bedre blir det med god reiselitteratur :)

    SvarSlett