fredag 22. november 2013

Å skeie ut (litt) :-P

001

Utenfor butikken sto det ei bod, og det lukta så godt – klarte ikke å gå forbi, og kom hjem med en hvit papirpose full av godsaker

Blir ganske nostalgisk av slike poser, for det var slike poser vi fikk lørdagsgodtet i da vi var små

002

Mmmmm – ei skål full av godsaker : ) Klarte ikke å motstå lukta av brente mandler ; )

003

Skal kose meg med denne mens jeg jobber med studiene : D

Nå er det siste innspurt, og jeg kjenner at nå er det like før jeg er innskrivningsklar – håper ikke det ender med at hvitfrakkene kommer og henter meg : P

Sitter med siste oppgave dette semesteret – den skal inn på onsdag, og den må bli godkjent for at jeg skal få ta eksamen 13. desember. Jeg skal være så glad når det er overstått – må innrømme at jeg gruer meg til skriftlig skoleeksamen på 6 timer (har ikke hatt det på 14 år). Så kryss fingrene for meg da dere : ))

God helg og klem fra Siv

7 kommentarer:

  1. Brente mandler er perfekt "føde" når man jobber med eksamensforberedelser.
    Mandlene er egentlig perfekt til det meste. Eneste stooore minus er at det er så
    utrolig vanskelig å bare ta to-tre stykker.
    Føles som om handa mi lever sitt eget liv. Det er jo selvfølgelig ikke mitt ansvar at den til stadighet er å henter nye mandler som den stapper i munnen min....
    Lover å krysse alt jeg har når du har skriftligeksamen!
    Sokkene på bloggen min er Blueberry waffle socks, et gratismønster på Ravelry.
    Et lett mønster som gir flotte sokker.
    Lykke til med oppgaven.

    SvarSlett
  2. Jeg skal krysse fingrene for deg :)
    Lykke til!

    Brente mandler er veldig godt, det lager jeg til jul,
    klem Fredrikke :)

    SvarSlett
  3. Krysser fingrene og ønsker deg lykke til! God helg :)

    SvarSlett
  4. Lykke til fra meg også,kos deg med brente mandler,godt det. :))
    Brukte den beige skjermen under ja,en sånn strikker du på 1-2-3
    du Siv )
    God helg og klem.

    SvarSlett
  5. Brente mandler gir herlig julestemning! Flott blogg og god helg :)

    -Serine

    SvarSlett
  6. Det er ikke alt man skal motstå. :) Lykke til med oppgaven, - selv om jeg er sikker på at du kommer til å bestå med glans. :)

    Synes at lampen dere byttet til var bedre enn den dere hadde før. I alle fall penere. :)

    SvarSlett
  7. Brente mandler er godt! Farlig godt:) Klarer aldri stoppe før det er tomt. Hadde nok ikke motstått fristelsen jeg heller og i alle fall ikke når de blir så koselig innpakket. Må bare lage til jul.
    Så flink du er som går på igjen med studier. Jeg skal krysse fingrer for deg. Det går nok bra:)

    Og du, tusen takk for linken du sendte meg!! Det er akkurat slike spader jeg jakter på. Tenk de lager nye slike! Så snill du er som husket på meg!!

    Ha en fin søndagskveld og lykke til på onsdag!

    Klemmer fra Hjørdis

    SvarSlett