mandag 11. november 2013

Hva som kan skje når man begir seg ut på noe man ikke har peiling på….

pink-military-boots

(Disse fant jeg bilde av på nettet da jeg søkte “pink boots”)

 Og jeg har så desperat lyst på dem, men finner ikke ut hvor jeg kan kjøpe dem – bildet var ikke nytt engang : /

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

(Timberland shoes – bildet funnet på nett)

Lete, lete, lete – jeg fant disse, og de kunne kanskje funke de også….i alle fall inntil de rosa drømmeskoene kom meg i hende ; ) Disse kunne jeg by på på eBay – og det er altså noe jeg ikke har vært borti før. Det var slett ikke så vanskelig å opprette en konto og legge inn bud. Det var da litjtupp kom over meg, og jeg fikk faktisk litt kjeft – ikke hadde jeg sjekka hva andre kunder sa om denne selgeren, ikke hadde jeg sjekka om de sendte til Norge osv osv….Jeg hadde i tillegg vært så lur at jeg hadde lagt inn mitt høyeste bud, og at eBay kunne by for meg – men jeg hadde ikke sjekka hvordan dette foregikk. Ja, dere skjønner tegninga.

Glemte skoene, for det var noen dager til budrunden var over….helt til jeg fikk mail om at budrunden snart var omme, og at jeg var budt over. Jeg kunne da logge meg inn og legge inne et høyere bud…. Det var da jeg ble nysgjerrig : P Jeg lurte på om tida ble forlenga om noen la inn bud, og det beste man kan gjøre når man er nysgjerrig er vel å prøve ut….eller? Jeg søkte på garn, og fant noe som ikke hadde så lang tid igjen – slengte inn et bud da det sto igjen 10 sekunder….og vet dere hva – tida blir ikke forlenga!

002

“You won the bid – please pay”. OPS!! Jeg hadde kjøpt meg garn jeg ; ) Heldigvis ikke så dyrt, heldigvis sendte de til Norge (det tok bare tre dager), heldigvis var det en ærlig selger kunne jeg i ettertid lese av kundekommentarene og heldigvis kjentes det ut som om det var ull som det sto oppgitt på sida : ))

Lurer på hva jeg skal finne på med dette garnet – jeg har jo absolutt ingen intensjon om å øke garnlageret mitt : P Må le litt av det i etterkant, og jeg har bestemt meg for at eBay skal jeg holde meg langt unna….og sko ble det heller ikke ; )

Ha en fin kveld – klem Siv

7 kommentarer:

  1. Ooops, fort gjort. Ebay er fantastisk når du holder koll på akkurat de tingene du nevner.

    SvarSlett
  2. Hoho, ennå ikke prøvd meg på ebay, men har hørt at slike ting skal sjekkes av ungene:)) herlig med litt garn da:))

    SvarSlett
  3. He he...det der kunne vært meg. Har sendt deg e-post med link til mønster på smekke.

    :-)

    SvarSlett
  4. Hehe...har ikke vært på E-bay enda jeg. :) Morsom garn da. :)
    Søte skoletter,likte de på øverste bilde best jeg også.
    Ha en e.bay fri kveld hoho.
    Klem.

    SvarSlett
  5. Er lov å prøve seg ..
    Men litt småskummelt høyrest det ut til..

    Nattaklem

    SvarSlett
  6. Hehe....e-bay er morsomt da. Det er ikke så lenge siden jeg startet min karriære der heller. Men siden den gang har det havnet både scrappeutstyr, knapper, kjoler og muffinsformer i postkassen min. Og nå venter jeg på nøstemaskin, garnvinde og noen kule ugleknapper som er på vei til meg fra Kina/Hong Kong. Men jeg pleier bare å kjøpe det som det ikke er budrunder på jeg da. Liker å vite at jeg får det jeg vil ha. :)
    Men bare du får summet deg litt er du klar for nye shoppingeventyr vet du. ;)
    Lykke til!

    SvarSlett