lørdag 30. november 2013

Vinnerlykke

For en tid tilbake deltok jeg i en giveaway i den vakre bloggen til Franciska, og for ikke lenge siden fikk jeg en mail fra henne om at jeg hadde vunnet et gavekort på 750,- fra La vita è Bella AS.

Det er to tvillingsøstre på 23 år som har åpnet sin egen butikk i Arendal i vår, og nå i høst åpnet de nettbutikk også – og jeg skal fortelle dere at det var slett ikke så lett å plukke ut hva jeg ville ha, for det var altså SÅ mye lekkert. De fører merker som GreenGate, Ib Laursen, Maileg i tillegg til enda flere herlige merker. Som dere sikkert har fått med dere, så er ikke jeg så veldig bevandra i å handle på nettet, men La vita è Bella hadde ei oversiktlig nettside det var enkelt å finne frem i, og det var heller ikke noe problem å putte ting i handlekurva ; ) Jeg lurte på noe mens jeg satt og bestilte, så jeg sendte en mail – fikk veldig raskt svar tilbake, så det mangler ikke på service der i gården.  Anbefaler alle å ta en titt i butikken : )

Nå er dere sikkert spente på å se hva jeg endte opp med – det tok nemlig ikke mange dager fra jeg sendte inn bestilling til varene var hjemme hos meg

002

Ta da – det ble ny postkasse på oss : )

004

Dette er den store modellen postkasse fra Bruka design

005

Jeg har sett på dem før, fordi jeg syns de er så stilige i formen

011

Og en sukkerstrøer fra GreenGate – denne skal til landstedet, og fylles med sukker og kanel til lørdagsgrøten

016

En magnet med veldig “kloke ord” ; )

017

Enda en magnet – likte godt det litt slitte uttrykket på magnetene

013

Og til sist ei hette til syltetøyglass e.l. Dette blir nok også med til landstedet, for der har jeg hvitt og blått kjøkken : )

Ha ei flott førsteadventshelg alle sammen  - klem Siv

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med premien. :) Kjempefine ting du plukka ut.
    God helg.
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  2. Så mye fint du har fått i det siste. Likte spesielt god hjertet. :)

    Den dårlige samvittigheten er både en venn og fiende. Den får deg til å lese nok, samtidig som den hindrer deg i å slappe av. Jeg fikk et tips om å forsøke å se meg selv utenfra. Hva ville jeg sagt til meg selv i de situasjonene hvor jeg opplever den dårlige samvittigheten som en byrde? Jeg ville aldri forventet at en annen person skulle ha så høye krav til seg selv som de jeg til tider setter til meg selv. Også forsøker jeg å huske at: ALT er ikke mitt ansvar, og at ALT går ikke til helv... dersom jeg sier nei. Greit å huske på for flere i en travel eksamenstid?

    Ha en fortsatt god helg Siv.
    Klem Helle

    SvarSlett
  3. Fine ting du vandt. Det er dejligt at få den slags gode overraskelser.

    Ønsker dig en glædelig 1. søndag i advent. Knus fra mig og Danmark.

    SvarSlett