søndag 24. november 2013

Multitasking

Jeg sitter strengt tatt og er meget ivrig (les: superstressa og overarbeida) student hver ettermiddag/kveld og i helgene, men trenger av og til et lite avbrekk….og da kan jeg f.eks ta bilder av lunsjstrikken min

20131122_135604

Ikke bare bare og ta bilde av seg selv…..men det er vel ikke nødvenig å se så sur ut da : P

20131122_135829

Hmm – er ikke så sikker på om dette ble så mye bedre – føles egentlig litt teit å stå og smile til telefonen sin ; )

Ha ha ha – ja ja, dere får i alle fall sett den siste halsen jeg har strikka. Også denne er i perlestrikk, og jeg har krympa garnlageret mitt med 107 g. Og så kan jeg krysse av enda en julegave som ferdig : ))

IMG_20131124_131857

Og så har jeg sendt avgårde to julegaver til noen som trenger det – gaven blir gitt via Kirkens Bymisjon, og jeg har skrevet om det tidligere – du kan lese om det her.

006

Jeg sendte også avgårde to prematurtepper jeg har strikka

VELKOMMEN TIL NYE FØLGERE – HÅPER DERE VIL TRIVES HER HOS MEG : ))

Ha en fin kveld – klem Siv

6 kommentarer:

  1. Så dyktig du er!

    klem og lukke til med innspurten av lesing m.m. :-)

    SvarSlett
  2. Skjønner godt du må ha en liten pause fra all lesinga. Strikking er jo god avkobling :) Fin hals og nydelig teppe!

    SvarSlett
  3. Du er flink som studerer og står på Siv. Halsen ser riktig myk og deilig ut.
    Klem

    SvarSlett
  4. Så flott at du rekker med litt veldedighetsstrikk oppi studiestresset og julerushet. Og de prematurteppene dine ser kjempefine ut. Er det vanlig havskummønster?
    Halsen ser myk og god ut. Det blir ei flott julegave. :)

    SvarSlett
  5. Så flink du er ....strikker og studerer .
    Strikking er god avkobling....mye fint hos deg

    SvarSlett
  6. Syns bildene ble helt fine, jeg, og halsen også! Det å ta bilder av seg selv er litt av en kunst - jeg har en hel drøss miserable forsøk. Har tatt vare på dem - kanskje jeg kan lage en utstilling, kun med bomskudd???

    SvarSlett