fredag 15. november 2013

Heldige meg :-)

Gemalen har vært ute og reist, og han hadde med en liten gave til meg….

060

Er vel ikke så vanskelig å gjette hvor han har vært ; ) Så nå har jeg et fingerbøl fra Skottland også : )) Jeg var i Skottland selv også i august, men jeg glemte helt å se etter fingerbøl : P

Nå er jeg klar for helg full av lesing, jobbing og lesing – må vel prøve å få tid til litt kos også : ))

Syns denne sangen er skikkelig stilig – kos dere  med den : ))

God helg og klem fra Siv

2 kommentarer:

  1. Takk for flott musikk på mårrakvisten.
    Ønsker deg ei riktig god helg!

    SvarSlett
  2. Så koselig gave - sjelden min mann har med noe annet enn italiensk rødvin til meg når han har vært ute å reist. :)

    Koselig at eldste datteren tar turen hjem til jul. Sa akkurat til mannen at jeg ikke tror det er så lenge før den yngste finner seg et annet sted å bo. Vi merker godt at hun er blitt høyskolestudent for å si det sånn, - og jeg er ikke klar til å slippe henne ennå. Herlighet - alt hva man skal igjennom. :)

    Lykke til med studiene dine.

    SvarSlett