torsdag 28. november 2013

Hjerte og engel

20131127_205548

Snille mamma’n min har kjøpt smykke til meg – jeg syns det var ordentlig tøft, og det er tydelig at hun vet hva jeg liker : )

20131127_205736

Og så fikk jeg en engel av henne – som jeg har sagt før, så er det sikkert fordi hun syns jeg er en engel ; ) Eller kanskje det er hun som er engelen? : P

I går kveld, natt og tidvis i dag tror jeg nesten vi har hatt lillesøstra til Hilde på besøk – det er ikke mye snø igjen, og det blåser og regner enormt rundt veggene…

Ha en fin kveld – klem Siv

6 kommentarer:

  1. Det var et kjempefint smykke.
    Slik ønsker jeg meg også:)

    SvarSlett
  2. For et fint smykke du har fått :)
    klem Fredrikke

    SvarSlett
  3. Så heldig du er som får så fine gaver.
    Du får kose deg inne mens styggeværet herjer rundt husveggene.
    Savner du snøen kan jeg sende deg tonnevis fra Tromsø.
    Vi har virkelig fått mer enn nok!!

    SvarSlett
  4. Så fine gaver du har fått. :) Her har også hatt ruskevær,men nå er det stille og pent. :)
    Ha en fin dag.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  5. Så nydelig hjerte du har fått og søt engel. Du vil nok alltid være din mors engel. Slike gaver forteller hvor glad hun er i deg.

    Jeg skulle gå i gang og lage adventsstaken i dag. Da mosekulene var ferdig oppdaget jeg at jeg manglet lys. Så nå ble litt misunnelig på deg som har kommet så langt.

    Ha en fin helg!

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  6. Søt hjerten og engel du fikk - riktig fin nå med advent.
    Jeg mener du er alltid mors engel men mor er engel for deg også :-) begge to :-) veldig snill.
    I dag jeg binder min adventkrans - jeg liker det... lage selv. Ha en hyggelig første advent.
    Klem fra Viola.

    SvarSlett