lørdag 9. november 2013

Will you still love me when I’m no longer young and beautiful?

I sommer var jeg blant annet i Barcelona : ) Gemalen, litjtupp og jeg reiste sammen bestevenninna til litjtupp, mora hennes (som er venninna mi) og stefaren hennes. Vi oppdaga en dag at det var en pågående festival i Barcelona, og at det skulle være konsert dagen etter…da var vi impulsive, ropte YOLO og bestilte billett til litjtupp, bestevenninna og undertegnede

lana festival

Dette viste seg å være en festival med stil – her var det rød løper og champagne i stettglass, plassanvisere med lommelykt og duftlys og sysaker i teltet som huset toalettene – altså en alldeles trygg festival å ta med seg to nesten-16-åringer til : )

Som dere nok har sett, var vi på Lana Del Rey. Om ikke best kjent med, så i alle fall først kjent med sangen Videogames i Norge.

lana blå

Dama har en alldeles rå stemme, og jeg liker godt å høre på henne….men konserten var for min del ikke den helt store opplevelsen (hadde vi ikke vært så impulsive kunne jeg lest anmeldelsene fra hun var i Oslo i april, og da er det ikke sikkert vi hadde vært like YOLO). Men for jentene var dette en spennende og flott opplevelse, og hva gleder vel ikke et mammahjerte mer?? ; )

Syns denne sangen er nydelig. Hørte på den en dag, og så spurte jeg gemalen: Will you still love me when I’m no longer young and beautiful, hvorpå han da svarte: Du slutte da vel itj å vær beautiful! Er ikke det en herlig kjærlighetserklæring, så vet ikke jeg <3

Ta dere en tur innom Youtube, og hør litt på sangene til dama – altså verdt tida det tar : )

Jeg har flere konsertopplevelser jeg vil dele med dere, men det blir en annen dag ; )

Ha en flott lørdag og ei god helg – klem Siv

1 kommentar:

  1. Hehehe, så stilig da! Artig med slike opplevelser som blir litt annerledes og kanskje mye bedre enn man først hadde forventet! Legger meg til som følger her på bloggen din jeg. God helg til deg og dine :)
    Klem fra Anne <3

    SvarSlett